Předzesikovač
Předzesikovač
Dobrý večer,
jsem laik a tak bych se vás velmi rád zeptal na jednu věc. Mám zesilovač Pioneer A757 II. který v sobě má předzesilovač. Co by se stalo kdybych třeba gramofon prohnal samostatným předzesilovačem, který bych do tohoto zesilovače napojil? Nebo takhle...je vůbec možné stávající zvuk tohoto zesilovače ještě nějak vylepšit?
Děkuji a s pozdravem AliClick
jsem laik a tak bych se vás velmi rád zeptal na jednu věc. Mám zesilovač Pioneer A757 II. který v sobě má předzesilovač. Co by se stalo kdybych třeba gramofon prohnal samostatným předzesilovačem, který bych do tohoto zesilovače napojil? Nebo takhle...je vůbec možné stávající zvuk tohoto zesilovače ještě nějak vylepšit?
Děkuji a s pozdravem AliClick
Re: Předzesikovač
Phono pre v tomhle „Pionýrovi“ je jak pro zesileni signalu MM, tak i MC prenosek a ve sve dobe byl pomerne solidni.
Bylo by mozna dobre napsat, jaky gramofon (prenosku) planujes na tento vsutup pripojit.
Nebo jeste lepe – pripoj nejprve zemysleny gramofon na “A 757" a v pripade, ze se zvuk libit nebude, muzes lepsi, externi, dokoupit vzdycky!
Vylepsit lze zvuk vzdycky, je jen otazka, zda je to potrebne....
Bylo by mozna dobre napsat, jaky gramofon (prenosku) planujes na tento vsutup pripojit.
Nebo jeste lepe – pripoj nejprve zemysleny gramofon na “A 757" a v pripade, ze se zvuk libit nebude, muzes lepsi, externi, dokoupit vzdycky!

Vylepsit lze zvuk vzdycky, je jen otazka, zda je to potrebne....
Díky za odpověď. Gramofon mám Technics SL-Q2 a je osazený MM přenoskou SUMIKO PEARL. Zvuk mi nepřijde jako vyloženě špatný i když nemám porovnání s jiným. Mám pocit, že výstup je možná slabý i když vím, že z gramofonů slabší je.
Sumiko Pearl je uz velmi dobry zastupce MM rodinky a i pres to, ze jeho vystupni napeti patri spise k „prumeru“, (coz je take patrne pricinou „slabsiho“ signalu) jsou, jeho univerzalnost a take prijemny zvuk, velmi oblibene. (A nizssi hlasitost phono-vstupu jeste nutne neznamena horsi zvuk.
)