Prehravani hudby pres PC
Prehravani hudby pres PC
Dobrý den,
předesílám, že jsem úplný laik v tomto oboru proto se nedivte mým dotazům.
Nově vlastním repro Kef iq30 a receiver harman kardon hk 3490. Mám ještě dvd Pioneer DV-420-K. To si ale myslím, že není pro přehrávání hudby úplně ideální.
Nicméně mám první dotaz. Mam zapojene bedny bi-wiringem je to podle návodu a věřím, že to je správně. Jen pak na harmanu nejde prepinat mezi speaker 1 a speaker 2, ale prepinam jen na vysky a basy u obou. Je to asi hloupy dotaz, ale ptam se abych se ujistil, že neni nikde chyba. Je to tak zrejme kvuli bi wiring zapojeni, že?
Ale abych přešel k hlavnímu dotazu. Nejraději bych přehrával hudbu z PC. Už z důvodu toho, že nemám žádnou větší sbírku originálních cd a vypalovat audio cd mi neprijde moc komfortní ani kvalitní.
V PC mám nejrozšířenějsí integrovanou zvukovku kartu Realtek AC97 audio, která asi nebude nic extra. Proto se chci zeptat jak kvalitne prehravat zvuk z PC.Jestli si mám koupit např. ESI EgoSys Juli@ zvukovou kartu nebo jakou?. A jestli k této zvukové kartě a mému harmanu hk3490 má cenu ještě kupovat Cambridge Audio DAC Magic nebo jiný vzorkovač.
V případě, že by to bylo ideální přes co a jak tyto komponenty idealne pripojit.
Někde jsem četl že jsou v kvalitních receiver dobré vzorkovače. Ten můj je taková zrejme vyšši trida tak jestli ten Dac za to opravdu stojí? A jestli to by to byl velky rozdil na mych repro. HK (zhruba 12 tis), Repro (12,5 tis).
Chtel bych z pc kvalitní zvuk.Přehrával bych asi pres foobar soubory FLAC. S tím mě napadá kde se dají tyto soubory s hudbou sehnat na internetu? Všude je většinou mp3 a když už najdu Flac tak už tam vetsinou neni. JEstli nemate nejaky typ na jejich stahovani?
A jeste jeden dotaz. na receiveru jsou vstupy vid 1,2,3. Myslíte, že jsou nejake rozdily v jejich kvalite? treba na vidu jedna mam analogove televize na vidu 2 coaxialne dvd a vid 3 zatim volny.
Jinak hudbu mam na externi hdd pripojeneho pres usb.