Problém s 5.1 audio

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
Odpovědět
Marty_hhh
Kontaktovat uživatele:

Problém s 5.1 audio

Příspěvek od Marty_hhh »

Dobrý den,

jsem nováček do audia, koupil jsem si použitý receiver Yamaha HTR-2067 přečetl jsem si celej manuál k němu + mám TV Samsung z roku 2022 s podporou eARC.

K problému: použivám k přenosu audia mezi TV a receiveru technologii ARC, vše funguje skvěle dokuď nezatoužím po surround zvuku. V nastavení TV mám jen tyto možnosti:
20240727_232606.jpg
Když nastavím PCM tak se přenáší pouze 2 kanály vždy (dle článků na internetu Samsung omezuje PCM pouze na 2 kanály viz https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00085244/
PCM: Recommended if your system struggles with higher settings. Outputs only left and right channels (2.0) without multi-channel capability.

No a když přepnu na Auto tak je zcela ticho protože receiver to neumí zpracovat, u signal info všude napíše jen 3 čárky: ---

A teď co s tím? Těšil jsem se na surround a na jednoduchost ARCu a hlavně funkce HDMI-CEC a nyní to vypadá že budu muset zapojit optický kabel a používat starý komprimovaný PLII/Logic Pro? :( jak jsem měl vědět že novej Samsung nezvládá PCM multichannel *fnuk*

Liamee
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s 5.1 audio

Příspěvek od Liamee »

Když chceš domácí kino, tak TV používej jako TV, ne jako přehrávač. TV je jen zobrazovadlo, ne přehrávač. Proč tohle dneska všichni dělají fakt nechápu.

Marty_hhh
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marty_hhh »

Nechci mít další zařízení a ovladače. Používat TV jako přehrávač mě naprosto vyhovuje (je to pohodlné a lehké) a nebudu to měnit. Doby kdy jsem měl několik zařízení jsou už naštěstí pryč. Maximálně změním TV která umí posílat správný formát do mého receiveru.

Model TV je kdyžtak UE50TU7172.

Liamee
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liamee »