Problém s Marantz PM-55SE
Problém s Marantz PM-55SE
Ahoj všem,
požádal bych vás o radu. Jsem teprve posluchač začátečník amatér a postupem času jsem si pořídil zesilovač Marantz PM-55SE, na kterém mám zapojeny bedny Wharfedale Valdus 400.
Bohužel, jak při zapojení počítače přes AUX, tak i gramofonu přes Phone hraje jenom levá reprobedna. Pravá hraje potichu.
Jinak repro-bedna hraje v pořádku, jelikož, když jí přehodím v zesilovači do levého kanálu, tak hraje standardně.
Takže jsem usoudil, že chyba je v zesilovači.
V servisu http://www.marantzaudio.cz/marantz/5-PODPORA/2-SERVIS mi odpověděli, že diagnostika bude stát 750,- Kč a bude trvat minimálně 3 týdny.
Chtěl jsem se zeptat, jestli by nemohla být chyba v technických parametrech zesilovače a reprobeden?
Jestli není problém v ochranném okruhu zesilovače, který se, dle manuálu, aktivuje v případě zapojení reprobeden s nevhodnou impedancí? Valdus mají 8 ohm a Marantz 8 – 16 ohm.
Můžete mi případně doporučit nějaký servis v Praze, kde by byli ochotnější se na zesilovač podívat?
Všem děkuji za jakoukoliv radu.
Jirka Orix
požádal bych vás o radu. Jsem teprve posluchač začátečník amatér a postupem času jsem si pořídil zesilovač Marantz PM-55SE, na kterém mám zapojeny bedny Wharfedale Valdus 400.
Bohužel, jak při zapojení počítače přes AUX, tak i gramofonu přes Phone hraje jenom levá reprobedna. Pravá hraje potichu.
Jinak repro-bedna hraje v pořádku, jelikož, když jí přehodím v zesilovači do levého kanálu, tak hraje standardně.
Takže jsem usoudil, že chyba je v zesilovači.
V servisu http://www.marantzaudio.cz/marantz/5-PODPORA/2-SERVIS mi odpověděli, že diagnostika bude stát 750,- Kč a bude trvat minimálně 3 týdny.
Chtěl jsem se zeptat, jestli by nemohla být chyba v technických parametrech zesilovače a reprobeden?
Jestli není problém v ochranném okruhu zesilovače, který se, dle manuálu, aktivuje v případě zapojení reprobeden s nevhodnou impedancí? Valdus mají 8 ohm a Marantz 8 – 16 ohm.