Problém s Marantz PM-55SE

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
Odpovědět
Orix
Kontaktovat uživatele:

Problém s Marantz PM-55SE

Příspěvek od Orix »

Ahoj všem,

požádal bych vás o radu. Jsem teprve posluchač začátečník amatér a postupem času jsem si pořídil zesilovač Marantz PM-55SE, na kterém mám zapojeny bedny Wharfedale Valdus 400.

Bohužel, jak při zapojení počítače přes AUX, tak i gramofonu přes Phone hraje jenom levá reprobedna. Pravá hraje potichu.

Jinak repro-bedna hraje v pořádku, jelikož, když jí přehodím v zesilovači do levého kanálu, tak hraje standardně.

Takže jsem usoudil, že chyba je v zesilovači.

V servisu http://www.marantzaudio.cz/marantz/5-PODPORA/2-SERVIS mi odpověděli, že diagnostika bude stát 750,- Kč a bude trvat minimálně 3 týdny.

Chtěl jsem se zeptat, jestli by nemohla být chyba v technických parametrech zesilovače a reprobeden?

Jestli není problém v ochranném okruhu zesilovače, který se, dle manuálu, aktivuje v případě zapojení reprobeden s nevhodnou impedancí? Valdus mají 8 ohm a Marantz 8 – 16 ohm.

Můžete mi případně doporučit nějaký servis v Praze, kde by byli ochotnější se na zesilovač podívat?

Všem děkuji za jakoukoliv radu.

Jirka Orix

bh69
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Problém s Marantz PM-55SE

Příspěvek od bh69 »

Mam Marantz 44SE a v posledni dobe mi parkrat zazlobil podobnym zpusobem - vypadek leveho kanalu nebo spatny zvuk, jako pri spatnem kontaktu, rekl bych, ze problem je ve volici vstupu. Mozna je to stejny problem.

Woofer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Woofer »