Propojení gramo NZC 160 se zesilovačem
Propojení gramo NZC 160 se zesilovačem
Dobrý den,
chtěl bych poprosit o radu pro nezkušeného začátečníka.
Mám starý gramofon Tesla NZC 160 Stereo a zesilovač Technics SU-500. Chtěl bych propojit ten gramofon se zesilovačem, ale gramofon má výstup jen do repro konektorů.
Konektory jsou něco takového: https://www.conrad.cz/p/bkl-electronic- ... 00QAvD_BwE
Napadlo mě, že kdybych si takovéto dva konektory koupil a udělal z nich kabely s cinchema na druhé straně, mohlo by to jít takto propojit se zesilovačem, ale jsem zatím laik tak se raději poptám, nerad bych něco odpálil..
Pokud vím, tento gramofon má předzesilovač.
Děkuji za každou radu.
chtěl bych poprosit o radu pro nezkušeného začátečníka.
Mám starý gramofon Tesla NZC 160 Stereo a zesilovač Technics SU-500. Chtěl bych propojit ten gramofon se zesilovačem, ale gramofon má výstup jen do repro konektorů.
Konektory jsou něco takového: https://www.conrad.cz/p/bkl-electronic- ... 00QAvD_BwE
Napadlo mě, že kdybych si takovéto dva konektory koupil a udělal z nich kabely s cinchema na druhé straně, mohlo by to jít takto propojit se zesilovačem, ale jsem zatím laik tak se raději poptám, nerad bych něco odpálil..
Pokud vím, tento gramofon má předzesilovač.
Děkuji za každou radu.
Re: Propojení gramo NZC 160 se zesilovačem
Gramec nemá výstup pro magnetofon ? už se nepamatuji...ten by nouzově použít šlo
jinak signál z repro možno spojit na Technicsu do cinchů tuner nebo CD a na gramofonu
nastaví malá hlasitost, v případě potřeby útlumový článek ze dvou miniaturních odporů
(rezistorů) hodnoty stanovit zkusmo nebo vypočíst, nic nehrozí, žádné riziko poškození
jinak signál z repro možno spojit na Technicsu do cinchů tuner nebo CD a na gramofonu
nastaví malá hlasitost, v případě potřeby útlumový článek ze dvou miniaturních odporů
(rezistorů) hodnoty stanovit zkusmo nebo vypočíst, nic nehrozí, žádné riziko poškození
Myslím, že výstup pro magnetofon tam není, nemám ho teď u sebe.