Prosím poraďte s nákupem reprobeden
Prosím poraďte s nákupem reprobeden
Dobrý den všem
Potřeboval bych poradit s výběrem sloup. reprobeden.
Jsem začátečník v hifi ,mám bohužel hodně omezené finance a nemůžu si dovolit koupit něco za xtisíc ,tak prosím o pochopení.Převážně poslouchám starší rock,symfonic rock ,pop ,heavy metal, občas i nějakou tu klasiku.
Používám Denon DRA-500AE a repro Pure Acoustic Supernova8 ,ale chtěl bych nějaké lepší repro.
Mám vyhlídnuté tyto typy:
Tannoy Mercury MX3 ,Infinity ALPHA 30 ,KEF Q35 ,DANTAX Century Main ,MISSION MV-8 ,Gale 4040 ,Cabass Jersey 220 ,CANTON Fonum 530,HECO Superior 730
Jedná se většinou o bazarové kousky.Bohužel nemám možnost si je poslechnout ,takže se ptám odborníků jaké mají s těmito typy reprobeden zkušenosti.
Děkuji
Potřeboval bych poradit s výběrem sloup. reprobeden.
Jsem začátečník v hifi ,mám bohužel hodně omezené finance a nemůžu si dovolit koupit něco za xtisíc ,tak prosím o pochopení.Převážně poslouchám starší rock,symfonic rock ,pop ,heavy metal, občas i nějakou tu klasiku.
Používám Denon DRA-500AE a repro Pure Acoustic Supernova8 ,ale chtěl bych nějaké lepší repro.
Mám vyhlídnuté tyto typy:
Tannoy Mercury MX3 ,Infinity ALPHA 30 ,KEF Q35 ,DANTAX Century Main ,MISSION MV-8 ,Gale 4040 ,Cabass Jersey 220 ,CANTON Fonum 530,HECO Superior 730
Jedná se většinou o bazarové kousky.Bohužel nemám možnost si je poslechnout ,takže se ptám odborníků jaké mají s těmito typy reprobeden zkušenosti.
Děkuji
Re: Prosím poraďte s nákupem reprobeden
100 000x zde opakované: jenom zkušební poslech na vlastní zesík a CD či co to posloucháš. Jinak sázka do lotérie, zajíc v pytli a...nejčastěji zklamání.
Při nákupu reprobeden se těžko radí, leda by někdo měl některý z tebou uvedených modelů doma.
Dovolím si navrhnout pouze pár tipů:
- bedny s impedancí 8 Ohm, citlivost cca 90 dB;
- vyhnout se neosvědčeným značkám;
- pokud je to jen trochu možné, neváhat a vydat se poslechnout si bedny na vlastní uši;