Zdravím vás,
chci si postavit svou první poslechovou sestavu za malý peníz z použitých věcí. Jsem začátečník, tak bych rád slyšel váš názor na komponenty, o kterých uvažuji. Jak k sobě sedí a hrajou.
Poslouchám převážně elektronickou hudbu (idm, ambient, chillout), ale i klasiku, (post-)rock atd. Místnost mám kolem 25m2. Ale hodně poslouchám i do sluchatek (Sennheiser HD 555). Také k tomu budu připojovat gramo Pro-Ject Debut III.
Repro:
Monitor Audio BX2
DALI Ikon 2
Zesilovače:
NAD C315BEE
NAD C 320 BEE
NAD 3155
NAD 3150
Rotel RA-02
Rotel RA-931 MkII
Rotel RA-930AX
Za jakékoli nápady budu vděčný:)
První sestava
Re: První sestava
Monitor Audio (měl jsem největší Silver) mě osobně na rock docela zklamaly - moc ostré středy a od nich odtržené basy, které zdaleka nehrály tak hluboko jak se uvádí v parametrech. Na repro, které je nahradily, se objevily basy i v nahrávkách, které na MA zněly, že hrají někde od 200Hz. Dali jsem neslyšel, ale mají pověst docela dobrou.
Já mám doma Dali Lektor 3 na metal a jsem spokojený. Za ty peníze slušné bedýnky.
//V Havířově jsem poslouchal Ikon 2 MK2 a až na ostřejší výšky hráli velice dobře.
//V Havířově jsem poslouchal Ikon 2 MK2 a až na ostřejší výšky hráli velice dobře.
Z tech bedynek bych opravdu doporucil k poslechu ty DALI, jsou nadherne vzdusne s hezkym podanim prostoru. Pokud to nemas do Havirova daleko nevahej s navstevou studia. Dobre poradí optimalní kombinaci se zesilovacem. Charakter Dali (s paskovym supervyskacem) nebude asi optimalni k ani jednomu ze zde jmenovanych zesiků(Rotel ostrejsí s lehcimi basy) a to by mohlo vest k prilis ostre svetlejsi reprodukci. Nejaky lampacek stoji za vyzkouseni, mozna prekvapi i NAD, je tam k dispozici, stejne tak CA, CARAT, Pionýr.
Přes řeku do stínu stromů.