Rada pre nováčika
Rada pre nováčika
Ahojte, som čerstvopečená vlastníčka gramofónu Audio Technica AT-LP 120 USB a ako to už u nováčikov býva zvykom, aj ja potrebujem poradiť. Som v tomto úplná amatérka, ako zistíte podľa ďalších riadkov môjho dotazu, ale nejak sa to naučiť musím
Rada by som vedela, či je normálne a teda nemusím sa strachovať, že môj tanier sa netočí úplne 100%tne rovno? Neviem ako inak to vysvetliť, jednoducho som si myslela, že mám zvlnenú platňu (ale nemám), pretože prenoska v pravidelných intervaloch ide hore a dole aj bez platne, ten rozdiel je cca 2-3 mm. Je to vada gramofónu a mám to riešiť alebo je to úplne normálne a ja som zbytočne hysterická? Ďakujem za odpoveď 
Re: Rada pre nováčika
Normálne to nie je, ale first things first: ako si zistila, ze prenoska sa pohybuje hore a dole bez pouzitia platne?
edit: pre novacika/laika dobry navod. Mne dost pomohol http://www.graled.cz/files/gramo/gramof ... taveni.pdf .
edit: pre novacika/laika dobry navod. Mne dost pomohol http://www.graled.cz/files/gramo/gramof ... taveni.pdf .
To vyznelo hlúpo, ale aj bez použitia zvlnenej platne, pretože taká mi zrovna v gramofóne hrala, keď som si to všimla, tak som si myslela, že je to iba ňou. Ale je to bohužiaľ aj tanierom :-/ Prenoska sa samozrejme nepohybuje bez použitia platne, to by ma vyšlo draho
Pustila som tanier iba sám o sebe aby som videla, či je v rovnováhe a všimla som si ten pár mm rozdiel. P.S. Ďakujem za návod! 
- Dinosaurjr
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
A gramofon je úplně nový ? Pokud ano, tak to není úplně nejlepší stav. Protože LP můžou mít "vlnu" cca 2mm a když se k tomu přidá i talíř, tak +/- 5 mm už je pro přenosku jízda na horské dráze.