Rada - siťový kabel

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
Cormack
Kontaktovat uživatele:

Rada - siťový kabel

Příspěvek od Cormack »

Zdravím všechny!

Prosím o neobvyklou radu. Včera jsem koupil novou televizi Panasonic. Ke staré LG jsem měl zapojený síťový kabel SupraLorad s třípolovou koncovkou. Super!

Avšak, světe div se, Panasonic mají dvoupolovou koncovnu síťové šnůry. No nic, mám naštěstí doma redukci třípol na dvoupol.

Avšak, umístění zástrčky je tak .... (nechci být sprostý po ránu), že ta redukce se nevleze do výřezu plastu na zadní straně TV - viz. obrázek.

Já vím, nejjednodušší by bylo koupit třeba od Audioquestu NRG1 (http://www.audioquest.com/power-cables/nrg-1), ale pak budu mít Supru zbytečnou.

Nešlo by nějak vyměnit třípol za dvoupol. Nikde na netu jsem nenašel dvoupolové koncovky. A dále Supra je "trojžíla", jak pak ukončit uzemnění?

Nebo ohnout o cca 15°tu redukci pomocí zahřátí?

Nejsem elektrikář a tak bych si na tuto operaci zřejmě netroufnul.

Díky moc za rady.
Obrázek

Pytel
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada - siťový kabel

Příspěvek od Pytel »

Bohužel nejlepší je koupit ten Audioquest. Ty zásuvky C8 sice vyrábí např. Isotek, Furutech ,... ale mají veliké tělo a nevejde se tam. Osobně mám také LCD Panasonic a i když už kompletuji kabely několik desítek let, musel jsem si koupit od Audioquestu hotový set.
Cituji : Nebo ohnout o cca 15°tu redukci pomocí zahřátí? Probůh to nikdy nedělat, *taktone* i když jsem viděl za dobu praxe hodně výtvorů, které jen zázrakem nikomu neublížily.

Cormack
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cormack »

Myslel jsem si to. Díky.

Pochopitelně je to nejlepší možnost, ale člověka naštve, že má redukci a ona se tam prostorově nevleze.

Jen na okraj, jak si vede ten NRG1 v porovnání se Suprou? Jsou cca na stejné úrovni?

Díky.

Ali
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ali »