Reprobedny pro studenta

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
bubínek
Kontaktovat uživatele:

Reprobedny pro studenta

Příspěvek od bubínek »

Ahoj. Jsem devatenáctiletý student, který si konečně našetřil na bazarový gramofon Pro-ject Debut III. Pár let vlastním zesilovač Denon PMA-520 z roku 1988. Teď jsem si poprvé po mnoha letech mohl pustit svou malou sbírku LP (i japonské), především 60. a 70. rocková a alternativní léta.
Proč píšu. Chci vás zde na fóru požádat, zda-li někdo nevlastníte nepotřebný pár stereo reprobeden. Já vlastním pouze malé "bedýnky" od televize z 90. let. a z těch moc hudby nedostanu a na koupi, byť bazarových, peníze nemám. Nevlastníte někdo reprobedny, které pro vás už nemají význam, protože jste se posunuli dál, k mnohonásobně dražším? :-) Nebo nějaké z vašich hifi začátků? V rodině žádného hifistu nemám, a tak se ptám zde.
Pokud by se někdo takový našel, byl bych mu moc vděčný.

Mějte se

Bubínek

lechos
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Reprobedny pro studenta

Příspěvek od lechos »

Studente Bubínku, sleduj tohle fórum, sem tam najdeš pěkné věci, za odvoz
http://www.nevyhazujto.cz/index.php?mod ... rch=Hledat

lechos
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od lechos »

Hochu zlatá ! Nabídek je snad 100 000 jenom sledovat, vyvinout vlastní iniciativu, víš ?
Domů na podnose a levně Ti je nepřinese nikdo.

kite19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kite19 »

http://hifi.slovanet.sk/bb/viewtopic.php?t=19007, pozri si tú ponuku, nejako takto sa orientuj.
Asi je to tak, že nikto ti nič čo by hralo nedaruje, ak chceš mať aspoň trošku zážitok z hudby, 5000,-musíš dať do kopy, inak ti nezostáva iné len ísť niekam do zberného dvora a zobrať tam čo bude.