Síťový kabel a jeho zapojení do BD playeru
Síťový kabel a jeho zapojení do BD playeru
Zdravím všechny militantní a ortodoxní hifisty!
Mám takový problém, se kterým si nevím rady. Vlastním bluray přehrávač Denon DBP 4010, který má euro koncovku pro napájecí kabel (viz. foto).
https://www.crutchfield.com/S-BDoBIxBnw ... 0UDCI.html
Pokud použiji běžný napájecí kabel s koncovku C13 a CEE7/7, tak se mi objeví ve zvuku brum a na povrchu přístroje lze zaznamenat napětí (brnění při dotyku).
Nejsem elektrikář a elektřina je pro mne trošku odborně vzdálená. Chápu, že je to zřejmě umístěním fáze, ale nechci se pouštět do věčné polemiky zapojení vodičů v zásuvkách a kabelech.
Mohl by mi někdo poradit, jaký kabel bych mohl použít či jak jinak tuto záležitost vyřídit?
Děkuji.
Mám takový problém, se kterým si nevím rady. Vlastním bluray přehrávač Denon DBP 4010, který má euro koncovku pro napájecí kabel (viz. foto).
https://www.crutchfield.com/S-BDoBIxBnw ... 0UDCI.html
Pokud použiji běžný napájecí kabel s koncovku C13 a CEE7/7, tak se mi objeví ve zvuku brum a na povrchu přístroje lze zaznamenat napětí (brnění při dotyku).
Nejsem elektrikář a elektřina je pro mne trošku odborně vzdálená. Chápu, že je to zřejmě umístěním fáze, ale nechci se pouštět do věčné polemiky zapojení vodičů v zásuvkách a kabelech.
Mohl by mi někdo poradit, jaký kabel bych mohl použít či jak jinak tuto záležitost vyřídit?
Děkuji.
Re: Síťový kabel a jeho zapojení do BD playeru
Použij kabel z příslušenství aparátu a nech si vyrobit "redukčku" pro spojení se zásuvkou
podle čs. zvyklosti, svěř to odborníkovi nebo aspoň znalci oboru elektro, na dálku lépe
popsat nedokáži ale problém řešitelný je
podle čs. zvyklosti, svěř to odborníkovi nebo aspoň znalci oboru elektro, na dálku lépe
popsat nedokáži ale problém řešitelný je
Počítám, že obrázek je ilustrační a máš verzi na 230V. To na fotce má opravdu jen 2 drát a na krabici je značka třídy II.