Dobrý den,
elektrice nerozumím, chtěl bych poprosit o radu.
Pro domácí použití jsem si zakoupil aktivní subwoofer (píšou u toho bi-amp), který na zadní straně má (hlavně): 1 x pár cinch vstup, 1 x pár speakon výstup - pro satelitní reproduktory L a R, potom hlasitosti: 1 x bass, 1 x treble, 1 x sub volume, 1 x master volume.
Mám doma ještě dvě pasivní bedny (8 Ohmů), které bych chtěl na uvedený subwoofer zapojit. Tyhle bedny byly původně připojené na zesilovač a to jen svorkami. Koupil jsem si 2 x speakon konektor, 4 pin, kabely od reprobeden jsem na každém zapojil následovně: + kabel na +1 pin, - kabel na -1 pin. Když jsem vše zapnul, tak hraje jen subwoofer, ty bedny vůbec nic. Zkusil jsem konektory zapojit na +2, -2, ale také nic, hraje jen subwoofer.
Může mi prosím někdo poradit, co dělám špatně?
Moc děkuji
Speakon konektor
Re: Speakon konektor
A že bys třeba napsal značku, typ? Návod k tomu není?
Fakt se omlouvám, nejsem elektrikář. Návod jsem k tomu nedostal, i jsem ho hledal na internetu, ale nemohu ho nikde najít. Jedná se o subwoofer
http://www.electronic-star.cz/Ibiza-akt ... W_i245.htm
a reproduktory
http://www.electronic-star.cz/Malone-JO ... _i9813.htm
Takže jak jsem psal, každý reproduktor má dvoužílové kabely, každý jsem zapojil následovně: + drát na +1 pin, - drát na -1 pin, celý konektor jsem potom zapojil do "sat 1 out". Po zapnutí hraje jen subwoofer, zapojený reproduktor je naprosto němý, ani v něm nebzučí, nezapraská, vůbec nic. Je jedno na jakou úroveň nastavím volume.
http://www.electronic-star.cz/Ibiza-akt ... W_i245.htm
a reproduktory
http://www.electronic-star.cz/Malone-JO ... _i9813.htm
Takže jak jsem psal, každý reproduktor má dvoužílové kabely, každý jsem zapojil následovně: + drát na +1 pin, - drát na -1 pin, celý konektor jsem potom zapojil do "sat 1 out". Po zapnutí hraje jen subwoofer, zapojený reproduktor je naprosto němý, ani v něm nebzučí, nezapraská, vůbec nic. Je jedno na jakou úroveň nastavím volume.
-
TRANSIWATT