Šum z levého reproduktoru

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
Hopskirk
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Šum z levého reproduktoru

Příspěvek od Hopskirk »

Dobrý den ,jsem začátečník a mám problém s elektrickým šumem na levém kanálu.Zesilovač neuzemněný, je zapojen na 2kolikovou zástrčku je to : NaD310+Phono předzesilovač NadPP2e uzemněny ke gramofonu project .Po odpojení gramofonu šum zmizí. Po prehození kanálů na předzesilovači se šum přesune.S přidavajicí hlasitostí se šum zvýší.Každé zařízení je zvlašt v zásuvce.Předem děkuji jakékoliv typy.Předzesilovač a gramofon je úplně nový.

lechos
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Šum z levého reproduktoru

Příspěvek od lechos »

Podle popsaných indicii šum generuje gramofon, předzesilovač ne. Kontakty v headshellu, vedení signálu přenosky, prověř. Změř běžným ss ohmmetrem (avometem) "impedanci" na přívodním kabelu, má být stejná v obou kanálech (typicky 400-500 Ω) gramec zapnutý. Zkusmo instaluj jinou přenosku a pak se uvidí.

BVa
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od BVa »

Po prehození kanálů na předzesilovači se šum přesune
Prehodenie kde? Na vstupe preampu alebo na výstupe?

lechos
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od lechos »

pokud má zesil (Cambridge ?) vstup PHONO (běžně má) napoj gramec napřímo sem, bez účasti předzesilovače čímž eliminuješ podezřelé místo vzniku šumu (nebo napoj na zcela jiný zesilovač,
u známého a tak podobně) a uslyšíš sám

Hopskirk
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od Hopskirk »

Ahoj díky moc za reflexe.Ještě jsem to dneska zkoušel abych tedy našel možný problém,ale nejsem si fakt jistý. Zkoušel jsem ještě do předzesilovače napojit libovolně pouze jiný vstupní cinch kabel bez gramofonu a šum tam byl taky.Ohmetr doma nemám.zítra vezmu předzesilovač do prodejny kde jsem ho koupil a uvidím.Už jsem z toho fakt jelen.

Hopskirk
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od Hopskirk »

BVa píše:
13 črc 2021 14:24