Vibrace do police, gramofon přeskakuje

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
Odpovědět
vilijonak
Kontaktovat uživatele:

Vibrace do police, gramofon přeskakuje

Příspěvek od vilijonak »

Zdravím,
Jsem tu na stránce nový, tak snad je vše v pořádku. I co se týče gramofonů, jsem v podstatě nováček a mám problém, se kterým si nevím rady.
Mám gramofon Reloop 2000 mk.2 v podstatě fungl nový. Kupoval jsem ho od kamaráda, takže si bohužel jsem úplně jist přenoskou.
K problému. Bydlím ve třetím patře prvorepublikovýho činžáku, který má jestli né snad úplně původní podlahu, která docela poměrně dost pruží, čím pruží i police s gramofonem. Pokud člověk nechodí vyloženě po špičkách, tak to okamžitě přeskakuje a přidávat váhu na rameno už mi přijde že by bylo asi dost. Se správnou kalibrací tam mám momentálně něco málo přes 2 gramy. Trochu pomohlo rohy police podložit. Jako jediné řešení se mi jeví navrtat polici do zdi, ale než se do toho pustím, bych rád vyčerpal nějaké méně invazivní nápady.
Díky!

Prospero
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Vibrace do police, gramofon přeskakuje

Příspěvek od Prospero »

Je to sice už velmi ohraná písnička, ale znovu:
GRAMOFON PATŘÍ NA ZEĎ!!!
A je přitom úplně jedno, jakou má kdo podlahu.
(Nic ve zlém.)
P.S.: to zatížení přenosky nastav raději zpět na hodnotu doporučenou výrobcem, nebo se časem dožiješ nepříjemných překvapení v podobě poškozené jehly a LP...😉

vilijonak
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vilijonak »

Díky moc,
už shánim příklepovku *2thumbsup*

lechos
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od lechos »

gramec Pioneer mám uložen na desce regálu rozepřeném profily (ocelovými čtverci jäkly) mezi podlahu a strop místnosti 6 vloženými svorníky M16, nepřeskakuje nic

Ramones
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ramones »

Na diskotekach se gramofiny podkladaly molitanem, nepreskovalo nic

Prospero
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od Prospero »