čištění Jehel

Prostor pro milovníky poslechu LP
Odpovědět
gotzila
Kontaktovat uživatele:

čištění Jehel

Příspěvek od gotzila »

Asi jste si zvykli,že jsem na grama laik a protože čtu meil na to téma a anspiruji se,chtěl bych se zeptat na jedno,je potřeba kupovat štětec na hrot,nestačí fouknout ústy,to je má první otázka a co se týče čistění desek,četl jsem co se povídá na této stránce,ale protože mé finance nedosahují takovou částkou abych si mohl koupit čištišku desek,dělám to tím způsobem,
že na desku šplíchnu Clin a rozetřu kapalinu štetečkem na úpravu tváře pokožky a potom vemu vysavač a dám na hubici,která mimo jiné je i s kartáčkem, omotám jej utěrkou, hadříkem na čistění monitoru a vysaji to. Nevím jestli to má takový efekt jako pračka ale podle mého je to samé.Ale je to názor laika.

Renown
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: čištění Jehel

Příspěvek od Renown »

zajímavé !

Ofouknutí jehly je nejhorší co můžeš udělat. To už je lepší nedělat vůbec nic.
vlhkost z Tvého dechu rozpustí nečistoty na hrotu a umožní jim tak lépe na něm ulpět. Pokud sis předtím dal panáka, tak se rozpouští ještě dokonaleji.

Ale o čištění jak hrotu tak desek bylo již zde popsáno mnoho, nebuď líný a vyhledej si to !

gotzila
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od gotzila »

Děkuji,však jsem psal,že i když jsem starý, jsem na gramo dost blbý,proto se nechám poučit,už jsem si koupil kartáč na hroty a dojde mi i kartáč na desky a už nebudu na jehlu foukat. A co se týče čištění desek,nedělám nic jiného na počítači než se přiučuji a jak já čistím desky to jsem se dozvěděl opět v Hi-Fi názorech.Takže čtu a čtu,

nope
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nope »

Renown píše: zajímavé !
:lol:
gotzila píše:
"chtěl bych se zeptat na jedno,je potřeba kupovat štětec na hrot,nestačí fouknout ústy,to je má první otázka"
"už jsem si koupil kartáč na hroty"
Nějak mi unikají souvislosti, proč se vlastně ptáš, když už máš nakoupeno.