Asi jste si zvykli,že jsem na grama laik a protože čtu meil na to téma a anspiruji se,chtěl bych se zeptat na jedno,je potřeba kupovat štětec na hrot,nestačí fouknout ústy,to je má první otázka a co se týče čistění desek,četl jsem co se povídá na této stránce,ale protože mé finance nedosahují takovou částkou abych si mohl koupit čištišku desek,dělám to tím způsobem,
že na desku šplíchnu Clin a rozetřu kapalinu štetečkem na úpravu tváře pokožky a potom vemu vysavač a dám na hubici,která mimo jiné je i s kartáčkem, omotám jej utěrkou, hadříkem na čistění monitoru a vysaji to. Nevím jestli to má takový efekt jako pračka ale podle mého je to samé.Ale je to názor laika.
čištění Jehel
Re: čištění Jehel
zajímavé !
Ofouknutí jehly je nejhorší co můžeš udělat. To už je lepší nedělat vůbec nic.
vlhkost z Tvého dechu rozpustí nečistoty na hrotu a umožní jim tak lépe na něm ulpět. Pokud sis předtím dal panáka, tak se rozpouští ještě dokonaleji.
Ale o čištění jak hrotu tak desek bylo již zde popsáno mnoho, nebuď líný a vyhledej si to !
Ofouknutí jehly je nejhorší co můžeš udělat. To už je lepší nedělat vůbec nic.
vlhkost z Tvého dechu rozpustí nečistoty na hrotu a umožní jim tak lépe na něm ulpět. Pokud sis předtím dal panáka, tak se rozpouští ještě dokonaleji.
Ale o čištění jak hrotu tak desek bylo již zde popsáno mnoho, nebuď líný a vyhledej si to !
Děkuji,však jsem psal,že i když jsem starý, jsem na gramo dost blbý,proto se nechám poučit,už jsem si koupil kartáč na hroty a dojde mi i kartáč na desky a už nebudu na jehlu foukat. A co se týče čištění desek,nedělám nic jiného na počítači než se přiučuji a jak já čistím desky to jsem se dozvěděl opět v Hi-Fi názorech.Takže čtu a čtu,
Renown píše: zajímavé !
Nějak mi unikají souvislosti, proč se vlastně ptáš, když už máš nakoupeno.gotzila píše:
"chtěl bych se zeptat na jedno,je potřeba kupovat štětec na hrot,nestačí fouknout ústy,to je má první otázka"
"už jsem si koupil kartáč na hroty"