Oprava přenosky?

Prostor pro milovníky poslechu LP
Odpovědět
Wheelman
Kontaktovat uživatele:

Oprava přenosky?

Příspěvek od Wheelman »

Zdravím..

Dostal se mi do rukou gramofon DENON DP-59L s přenoskou DENON DL-S1... na této přenosce je úplně ulomený hrot.
Spolu s tímto je tady ještě jedna přenoska CLEARAUDIO VICTORY H - hrot ulomený neni, nehraje ale oba kanály, pouze jeden. Snažil jsem se jí vyčistit, ale beze změny.

Existuje firma nebo někdo kdo je schopný tyto přenosky opravit? Obě přenosky jsou Moving Coil (nevím jestli to má vliv na to zda půjde či nepůjde opravit)

Co se týče analogu, tak jsem začátečník - amatér :-)

Pokud nepůjde opravit, co by jste doporučili za přenosku?? Poslouchám převážně rockovou muziku (AC/DC, Iron Maiden, Pink Floyd, Led Zeppelin). V nějaké rozumné cenové hladině
Chápu že to je dotaz jak poleno, ale jakýkoliv tip vítán...

Díky za rady...

zabiny007

Re: Oprava přenosky?

Příspěvek od zabiny007 »

Zde dělají retipping téměř všech MC přenosek. nedávají ale původní originál hroty, ale výhradně borovou chvějku se shibata hrotem... To vše za 250 EURO. Majitel je vstřícný a komunikativní, doporučuji mu nejdřív nezávazně napsat a pobavit se, zda by tento retip doporučoval...
http://www.techne-audio.de/angebote/Ret ... rvice.html

lechos
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od lechos »

jeden kanál nehraje ? to spíš špatný kontakt pinu přenosky na dutinku kabeláže v headshellu
ramínka ? máš libovolný ohmmetr, ručkový analog nebo digi multimetr ? změř orientačně "odpor" na výstupním přívodu z gramce, živý (střed) proti zemi, tak například moje přenoska Shure M75 (typ MM) má nějakých 600Ω musí být u obou kanálů stejný

Pytel
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pytel »

Vlastním tento kolotoč, nádherný stroj, ale už pamatuje minulé století, tak se musí provést údržba -- hlavně kabeláže, problémy jsou jak píše Lechos, poté v ramínku a hlavně uvnitř gramce, kde je napojen výstupní kabel RCA.