Prosím poradiť pri výbere gramofonu

Prostor pro milovníky poslechu LP
fox001
Kontaktovat uživatele:

Prosím poradiť pri výbere gramofonu

Příspěvek od fox001 »

Zdravím Vás! Čítam toto forum pravidelne, registroval som sa až teraz, nakoľko by som rád dostal od odborníkov radu, resp. keby ste sa so mnou podelili o skúsenosti pred kúpou gramofónu. Pre úplnosť by som dodal, že mám zostavu Marantz PM-15S2 , SACD Marantz SA-15S2, k tomu bedne B&W 683 S2, čo bol pred rokom neuveriteľný pokrok oproti môjmu receiveru Samsung ☺
Teraz by som rád do analógu, kde som sa pozastavil nad dvomi možnosťami, a to Marantz TT-15S1, a Pro-Ject 6 Perspex…
Veľmi by som poďakoval za skúsenosti s gramcami, prípadne poprosím o radu, niečo iné v podobnej cenovej hladine…

reta
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím poradiť pri výbere gramofonu

Příspěvek od reta »

Radím Pro-Ject 6 PerspeX.

lechos
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od lechos »

Neznám detailně ani jeden jmenovaný aparát, jsem pro vintage klasiku (Sony, Technics, JVC, Akai, Grundig, Yamaha i lepší Tesla obstojí...) ale napiš čím je budeš krmit ? máš nějaké LP desky ? zdroje nákupu, pořízení ? co posloucháš ? Provoz gramce je rituál, kultura a zacházení, to není pálená CD-R placka z Tesca za bůra...

Ramones
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ramones »

Pokud bych měl aparáty Project, koupím Project.
Takže k Marantz zase Marantz *thumbs up*

DRACK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DRACK »

fox001 píše:Zdravím Vás! Čítam toto forum pravidelne, registroval som sa až teraz, nakoľko by som rád dostal od odborníkov radu, resp. keby ste sa so mnou podelili o skúsenosti pred kúpou gramofónu. Pre úplnosť by som dodal, že mám zostavu Marantz PM-15S2 , SACD Marantz SA-15S2, k tomu bedne B&W 683 S2, čo bol pred rokom neuveriteľný pokrok oproti môjmu receiveru Samsung ☺
Teraz by som rád do analógu, kde som sa pozastavil nad dvomi možnosťami, a to Marantz TT-15S1, a Pro-Ject 6 Perspex…