Tesla B113
Tesla B113
Zdravim,
pravdepodobne sa coskoro stanem majitelom Tesly B113. Chcem sa spytat aj ked je to velmi blba otazka, na co vsetko sa mam pripravit. Kupovane cez internet...A co vsetko by bolo dobre urobit? Ale tesim sa na nahravku z LP pri 19cm...teda snad to bude fungovat. Uz vidim tie problemy, presluch, sum, potaky, vstupy, vystupy, hlavy, pohon, brzdy. Pri mojom stasti budem za 5 minut rozcarovany...Skuste mi napisat nejake rady a pripravte ma prosim...
VDAKA
pravdepodobne sa coskoro stanem majitelom Tesly B113. Chcem sa spytat aj ked je to velmi blba otazka, na co vsetko sa mam pripravit. Kupovane cez internet...A co vsetko by bolo dobre urobit? Ale tesim sa na nahravku z LP pri 19cm...teda snad to bude fungovat. Uz vidim tie problemy, presluch, sum, potaky, vstupy, vystupy, hlavy, pohon, brzdy. Pri mojom stasti budem za 5 minut rozcarovany...Skuste mi napisat nejake rady a pripravte ma prosim...
VDAKA
Re: Tesla B113
Najskôr si robíš radosť, potom pribudnú starosti, ale výsledok bude, predpokladám, OK. Kupuješ model s klasickou jednomotorovou B7čkovou mechanikou, bude ho treba rozobrať, vyčistiť a nastaviť, spravidla vymeniť všetko gumové (prítlačná kladka snáď ešte prežila...) Na aukre.cz je v ponuke dosť ND od remienkov cez obloženie medzikolies a spojok. Hlavy má tento model klasické (ANP 935), ale ak nemajú za sebou 5000 hodín so šitovými pásmi, mali by ešte poslúžiť. Všetky problémy ktoré popisuješ sa dajú riešiť. TESLA B113 nie je žiadna referencia, ale ak sa dobre nastaví na nejaký štandardný pás (napr. BASF DP 26LH,Maxell UD 25-120...) určite neurazí.
P.S.: Dúfam, že je z dobrých rúk, nie z kopy zberného dvora...
P.S.: Dúfam, že je z dobrých rúk, nie z kopy zberného dvora...
Re: Tesla B113
diky za reakciu, prave to je problem, ze neviem odkial to bude ale komunikujem s nejakou zenskou o predaji. Najviac ma stve, ze to urcite nebudem moct hned pouzivat. Som zvedavy co vsetko bude v haji a kolko to okostuje. Nuz ale tesim sa hodne. Ak ju budem mat v rukach tak napisem, snad najdem aj niekoho schopneho zo SR na repas...palipol píše:Najskôr si robíš radosť, potom pribudnú starosti, ale výsledok bude, predpokladám, OK. Kupuješ model s klasickou jednomotorovou B7čkovou mechanikou, bude ho treba rozobrať, vyčistiť a nastaviť, spravidla vymeniť všetko gumové (prítlačná kladka snáď ešte prežila...) Na aukre.cz je v ponuke dosť ND od remienkov cez obloženie medzikolies a spojok. Hlavy má tento model klasické (ANP 935), ale ak nemajú za sebou 5000 hodín so šitovými pásmi, mali by ešte poslúžiť. Všetky problémy ktoré popisuješ sa dajú riešiť. TESLA B113 nie je žiadna referencia, ale ak sa dobre nastaví na nejaký štandardný pás (napr. BASF DP 26LH,Maxell UD 25-120...) určite neurazí.
P.S.: Dúfam, že je z dobrých rúk, nie z kopy zberného dvora...
Re: Tesla B113
diky za reakciu, prave to je problem, ze neviem odkial to bude ale komunikujem s nejakou zenskou o predaji. Najviac ma stve, ze to urcite nebudem moct hned pouzivat. Som zvedavy co vsetko bude v haji a kolko to okostuje. Nuz ale tesim sa hodne. Ak ju budem mat v rukach tak napisem, snad najdem aj niekoho schopneho zo SR na repas...palipol píše:Najskôr si robíš radosť, potom pribudnú starosti, ale výsledok bude, predpokladám, OK. Kupuješ model s klasickou jednomotorovou B7čkovou mechanikou, bude ho treba rozobrať, vyčistiť a nastaviť, spravidla vymeniť všetko gumové (prítlačná kladka snáď ešte prežila...) Na aukre.cz je v ponuke dosť ND od remienkov cez obloženie medzikolies a spojok. Hlavy má tento model klasické (ANP 935), ale ak nemajú za sebou 5000 hodín so šitovými pásmi, mali by ešte poslúžiť. Všetky problémy ktoré popisuješ sa dajú riešiť. TESLA B113 nie je žiadna referencia, ale ak sa dobre nastaví na nejaký štandardný pás (napr. BASF DP 26LH,Maxell UD 25-120...) určite neurazí.
P.S.: Dúfam, že je z dobrých rúk, nie z kopy zberného dvora...
Re: Tesla B113
Malá oprava: je to 3-hlaváč a ty jsou původem z B 73 tedy: ANP 937-záznam, ANP 938-snímání, jinak bez úprav pasují tvrzené (long-life) hlavy ANH 200 a 210 z B 115 a B 116.
Re: Tesla B113
a teraz este, malo by to byt krmene cez AURU. Mozem to proste skludom napojit patkolikom, ktory konci cinchami do zosika a nic neodpalim? Alebo to moze byt pruser?
Re: Tesla B113
Pokud ma zesík přípojky CINCH tak potřebuješ převod (redukci) DIN (5-kolík) ------> 4 X CINCH, hrát to bude 100% bez problémů ale záznam si pro plné vybuzení možná vyžádá úpravu odporových děličů, uvidíš.
Zesilovač AU/RA tolik neznám ale vše by mělo souhrát a žádná havárie nehrozí.
Zesilovač AU/RA tolik neznám ale vše by mělo souhrát a žádná havárie nehrozí.
Re: Tesla B113
pockaj preco 4x cinch? Ja nieco podobne pouzivam u Tesla NC420. Proste z gramca DIN a zakonceny 2xCinch...lechos píše:Pokud ma zesík přípojky CINCH tak potřebuješ převod (redukci) DIN (5-kolík) ------> 4 X CINCH, hrát to bude 100% bez problémů ale záznam si pro plné vybuzení možná vyžádá úpravu odporových děličů, uvidíš.
Zesilovač AU/RA tolik neznám ale vše by mělo souhrát a žádná havárie nehrozí.
Inak ďakujem pekne za Tvoje reakcie
Re: Tesla B113
Ale gramofon NC 420 používá magnetodynamickou přenosku a ta vyžaduje korekční předzesilovač RIAA, do B 113 nelze zapojit přímo, nemá vhodný vstup !
DIN konektor (pětikolík) má 4 piny (2 x záznam a 2 x reprodukce pro stereo) páty uprostřed je zem proto na opačném konci kabelu musí být 4 CINCH aby šlo jedním propojem nahrávat i hrát přes zesilovač. Jistě, jenom pro poslech vystačí kabel s koncovkou 2 x CINCH.
DIN konektor (pětikolík) má 4 piny (2 x záznam a 2 x reprodukce pro stereo) páty uprostřed je zem proto na opačném konci kabelu musí být 4 CINCH aby šlo jedním propojem nahrávat i hrát přes zesilovač. Jistě, jenom pro poslech vystačí kabel s koncovkou 2 x CINCH.
Re: Tesla B113
Na tom gramci samozrejme mam predzosilovac. Ale aj tak petkolik - myslel som, ze je to dva piny na lavy kanal a dva piny na pravy a ten vstrede zem alebo co. Netusil som, ze to aj prehrava aj nahrava cez jeden kabel...nejde mi to nejak do hlavy. Takze je to 2x lavy a pravy pre play/rec a piaty je zem?lechos píše:Ale gramofon NC 420 používá magnetodynamickou přenosku a ta vyžaduje korekční předzesilovač RIAA, do B 113 nelze zapojit přímo, nemá vhodný vstup !
DIN konektor (pětikolík) má 4 piny (2 x záznam a 2 x reprodukce pro stereo) páty uprostřed je zem proto na opačném konci kabelu musí být 4 CINCH aby šlo jedním propojem nahrávat i hrát přes zesilovač. Jistě, jenom pro poslech vystačí kabel s koncovkou 2 x CINCH.
Re: Tesla B113
Možností jak zapojit je asi víc, taky můžeš dát jeden kabel pro záznam
DIN / 2 x CINCH a druhý stejný pro reprodukci.
DIN / 2 x CINCH a druhý stejný pro reprodukci.
Re: Tesla B113
Dakujem velmi pekne. Ked mi to pride napisem, co je to vlastne zac, sam som velmi zvedavy v ako stave to bude...lechos píše:Možností jak zapojit je asi víc, taky můžeš dát jeden kabel pro záznam
DIN / 2 x CINCH a druhý stejný pro reprodukci.
Re: Tesla B113
Možná jsem to přehlédl,ale za kolik tu Teslu kupuješ?
Re: Tesla B113
Este nemam dohodnutu cenu, ani ma to extremne nezaujima proste ked sa mi bude zdat primerana, tak ju zoberiem. Preco?DRVOŠTĚP píše:Možná jsem to přehlédl,ale za kolik tu Teslu kupuješ?
Re: Tesla B113
Jenom jestli se vynaložený čas a peníze vyplatí investovat do nejistého výsledku.Držím Ti palce a dej vědět jak jsi pochodil a jak Ti to hraje. 
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

