Vhodné Reproduktory pro Pro-Ject Carbon debut

Prostor pro milovníky poslechu LP
Odpovědět
nitemortiis
Kontaktovat uživatele:

Vhodné Reproduktory pro Pro-Ject Carbon debut

Příspěvek od nitemortiis »

Dobrý den,

prosím o pomoc, hledám vhodné reproduktory pro gramofon Pro-Ject Carbon Debut s Ortofon 2m red a Phonobox MM. Půjdou do vcelku prostorného obýváku. Poslech převážně metalu/grindcoru/punku.
Jsou vhodné případně nějaké další doplňky? Podložky mezi desku a talíř? A je třeba koupit napříkald středový kroužek pro desky? Jsem nováček a tak nechci si ničit desky (mám jich asi 100 :D )

Děkuji moc za odpověď,
Honza

PítrsPraha
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Vhodné Reproduktory pro Pro-Ject Carbon debut

Příspěvek od PítrsPraha »

Jako celkem podstatný doplněk k sestavě budeš potřebovat stereo zesilovač, jinak ti to nebude hrát. Kolik peněz máš na zesilovač a bedny?

Jinak podložka pod desku ani středový kroužek nemají žádný vliv na opotřebení desky.

nitemortiis
Kontaktovat uživatele:

No koukám, že to bude asi dražší než jsem počítal... kolik bych si měl připravit?...

Rodina mi chce dát ke kulatinám gramofon, tak vybírám a ta varianta se mi líbila... Nemělo by to být nic ruinujícího :D

PítrsPraha
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od PítrsPraha »

Debut s Redkou podle mojí zkušenosti se stejným gramcem k sobě v pohodě snese zesilovač kategorie 15-20 tis. Kč a bedny 20-30 tis. Kč.

nitemortiis
Kontaktovat uživatele:

Trochu se mi opotilo čelo.