VPI HW 19+ PT 6+ ZYX r-100

Prostor pro milovníky poslechu LP
Odpovědět
fajfka
Kontaktovat uživatele:

VPI HW 19+ PT 6+ ZYX r-100

Příspěvek od fajfka »

Nějak to není ono.Tuhle sestavu mám už dost let.Postupně jsem vyměnil přenosku Grado Sonata za ZYX r-100 LO ( jednoznačně přínos),těžší talíř než je standardní ( to už tolik slyšet není) i lepší PRE ( Ri Audio-Linn Kairn- nejnověji Luxman L 550 ,také plus ).Rameno od Audioquest PT 6 zůstává. Taky jsem nechal seřídit gramo odborníkem . Když ale slyším, že líp to hraje ke středu desky ( basy ),hlava mi to nebere . Navíc jsem přešel při hraní CD na Foobar 2000 a to byl takový skok,že jsem desky na čas odložil. Ještě že Ráj analogu žije,aspoň jsem se dozvěděl,že se dá zvuk lehce ovlivnit přes VTA. Čekání na nirvánu pokračuje..

efičák
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: VPI HW 19+ PT 6+ ZYX r-100

Příspěvek od efičák »

Zdar audiu,
cd z počítače přes dobrý DAC je v pohodě a ne všem se musí vinyl líbit.

Máš opravdu dobrou analogovou sestavu, vše vyšší kategorie, ale zaráží mne rozdíl v polovině LP...
Mohli bychom se poradit s kolegy, mne napadá nastavení tlumení ramínka, vodorovný talíř, nebo kabeláž.

Ramínko Audioquest má mít nějaké nastavení tlumení, máš stažený manuál?
Obrázek
http://www.vinylengine.com/library/audioquest/pt6.shtml
Nejde mi to.
Má střední efektivní hmotnost. Soulad s ZYX ?

Hmotnost 5g
Výstupní napětí 0,24 mV !!! velmi náročné pro phono, ale s Luxmanem 550 by to mělo být ok
přítlak 2g (1,75 - 3 gr ) nastav si 3 gr a postupně snižuj na nějaké akustické nahrávce
doporučená impendace do phona 100 Ohmů je dobré vyzkoušet od 50-300 Ohmů, doporučená nemusí být nejlepší
rozsah 10 Hz - 80 kHz náročná přenoska, rezonance ramínka, racku, zpětná vazba z reproduktorů...

EQ shodě horizontální / vertikální
15 × 10 -6 cm / dyne 12 × 10 -6 cm / dyne