ARS 820

Diskuse k reprosestavám všech velikostí, tvarů, druhů, typů i váhy.
Odpovědět
woracek
Kontaktovat uživatele:

ARS 820

Příspěvek od woracek »

Takže jsem si zase jednou udělal radost a za dobrý peníz (350kč vč. pošty) na au*ru ulovil ARS 820, nejsou sice v zrovna nejlepším stavu, dýha na mnoha místech opadává, přední desky jsou u obou beden trochu uvolněné a u jedné se dokonce malinko rozjíždí spodek ( když ho přimáčknu zmizí asi 1mm mezírka) i přes to všechno jsem k nim přidělal 2x2,5mm kabel a zapojil. Hned na první dojem mi oproti ARS 9104, které mám už asi rok, přišel zvuk takový živější, byly v něm konečně cítit výšky, zase mi tam ale malinko chybí basy, ale je to všechno asi jen o zvyku.

Chtěl bych se tedy poptat:
1) Řešit uvolněnou přední desku a rozklížení spodku (slepit lepidlem na dřevo a stáhnout svěrkou)?
2) Když jsem tam přidělával kabel, zdálo se mi že by tam mohlo být více tlumící vaty, kolik by jí tam tak cca mělo být, jsem v tomhle směru amatér a nemám přehled
3) Čím nahradit uchycení krycí mřížky, ty patentky co tam byly jsou úplně naprd, oddělat tu mřízku bylo skoro nemožný a dalo mi to takovou dobrou hodinku, než jsem se dostal dovnitř, určitě už to taky někdo řešil.
4) Řešit nějak vyhýbku, případně co rovnou vyměnit, nebo co a jak proměřit, i v tomto ohledu jsem né moc zkušený, mám doma multimetr, nicméně tím kapacitu kondenzátoru nezměřím, koukal jsem po něčem takovém http://www.ebay.com/itm/Transistor-Test ... xyTjNSljrc ale moc se mi to nezdá, má s tím někdo zkušenost? lezou z toho nějaký +-reálný hodnoty ( je vůbec potřeba je znát) ? případně jak jinak rozpoznat špatnou elektrosoučástku na vyhýbce (nebo kdekoli jinde)? určitě už se to tu mnohokrát někde řešilo, jen to prostě nikde nevidím nějak slušně napsaný.

Děkuju za trpělivost a doufám že se najde někdo kdo mi rozumně odpoví (i kdyby jen odkazem někam jinam) :)

Woofer
Kontaktovat uživatele:

Re: ARS 820

Příspěvek od Woofer »