Tak toto jsou bedny nebedny, na které se objevují rozdílné názory.
Ačkoli se jedná o model, který je dlouho vyráběn a znám, téma jsem založil, protože krátce po mém představení se nějaké příspěvky objevily a bylo by asi pro přehlednost dobré je soustředit do jednoho místa.
Na jedné straně je vychvalována ,čistota středů a výšek, přirozenost podání barev nástrojů a podání prostoru, jak ho můžeme znát z reálného koncertního sálu.
Na druhé straně vadí dva rozdílné principy tvorby zvuku, které jsou v reprodukci slyšet - pohyblivá skládáná membrána a basový reproduktor a pro někoho i z estetických důvodů nepřijatelné provedení.
Nejvíce informací jsem ke Kitharám získal na firemním webu:
http://www.precide.ch
Heil A.M.T. Kithara
Re: Heil A.M.T. Kithara
Přiznám se, že jsem nikdy neměl to štěstí je slyšet, ale od dob prvních recenzí jsem po tomto famózním výškáči toužil. Dodnes je ceněn a mně z USA jdou 2 nové kusy včetně výhybky. A možná právě ta výhybka je zdrojem toho, co je v reprodukci slyšet - jde o nastavení dělícího kmitočtu. Kithary s ohledem na koncepci dělí níže, diskuse na netu říkají raději vysoko, optimum nad 2 kHz. Již jsem viděl i koncepci třípásma, kde tento problém byl řešen středotónovým reproduktorem.Lubik2 píše:.....
Na druhé straně vadí dva rozdílné principy tvorby zvuku, které jsou v reprodukci slyšet - pohyblivá skládáná membrána a basový reproduktor a pro někoho i z estetických důvodů nepřijatelné provedení.
A pokud jde o estetické provedení ? Na to nehleď, rozhodující je jak hrají (a co hrají).
Závidím.
Re: Heil A.M.T. Kithara
Slyšel jsem to a pro mě zcela nepoužitelný zvuk, dle mého to hraje opravdu špatně.
Re: Heil A.M.T. Kithara
Počul som to, pri správnom ustavení a primeranom krmení plnorozsahový, živý, naturálny a plastický zvuk. Určite by som si ich vedel predstaviť doma. 
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 187 hostů


