Magnat Sonostat P755 S

Diskuse k reprosestavám všech velikostí, tvarů, druhů, typů i váhy.
Odpovědět
cvrcek69
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Magnat Sonostat P755 S

Příspěvek od cvrcek69 »

Zdravím, koupil jsem bedny z 80. let v dobré víře že dříve se dělalo kvalitněji, zkoušeli jsme asi 4 páry a tyto se mi líbily nejvíc...potom jsem se na netu dočetl že to byly levné bedny určené k prodeji v obchodních řetězcích a tak nevím...jsem začátečník, doteď jsem řešil jen hudbu a ne hifi zvuk. Máte s nimi někdo zkuše nost? Stačí do začátku či mám shánět něco osvědčeného ? Mám to do malého prostoru do 20m. Díky za rady.

Historik
Kontaktovat uživatele:

Re: Magnat Sonostat P755 S

Příspěvek od Historik »

Pokiaľ sa ti ich zvuk páči a si spokojný, nie je čo riešiť. Pripoj a užívaj hudbu! *palec*

Prospero
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od Prospero »

Na otazku, jestli ti “pro zacatek” staci, si budes muset odpovedet sam. :)
Pokud se ti jejich zvuk libi, tak si ho uzivej, pokud ne, nezbyde ti nic jineho, nez hledat dal.

Tim, ze se prodavaly “v obchodnich retezcich” se nenech zmast, v osmdesatych letech tech “retezcu” zas az tolik nebylo a kazdy vyrobce HiFi tenkrat prodaval tak, jak se jen dalo.
Jak sem na netu zjistil, byla jejich puvodni cena neco kolem 300,-DM, takze pro “spotrebni HiFi made in Germany” standadni (a ne az zase tak nizka).

Jak uz jsem napsal, kdyz jsou plne funkcni a zvuk tveho receiveru se ti pres ne libi, neni, myslim, co resit… ;)

cvrcek69
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od cvrcek69 »