Magnat Sonostat P755 S
Magnat Sonostat P755 S
Zdravím, koupil jsem bedny z 80. let v dobré víře že dříve se dělalo kvalitněji, zkoušeli jsme asi 4 páry a tyto se mi líbily nejvíc...potom jsem se na netu dočetl že to byly levné bedny určené k prodeji v obchodních řetězcích a tak nevím...jsem začátečník, doteď jsem řešil jen hudbu a ne hifi zvuk. Máte s nimi někdo zkuše nost? Stačí do začátku či mám shánět něco osvědčeného ? Mám to do malého prostoru do 20m. Díky za rady.
Re: Magnat Sonostat P755 S
Pokiaľ sa ti ich zvuk páči a si spokojný, nie je čo riešiť. Pripoj a užívaj hudbu! 
Na otazku, jestli ti “pro zacatek” staci, si budes muset odpovedet sam.
Pokud se ti jejich zvuk libi, tak si ho uzivej, pokud ne, nezbyde ti nic jineho, nez hledat dal.
Tim, ze se prodavaly “v obchodnich retezcich” se nenech zmast, v osmdesatych letech tech “retezcu” zas az tolik nebylo a kazdy vyrobce HiFi tenkrat prodaval tak, jak se jen dalo.
Jak sem na netu zjistil, byla jejich puvodni cena neco kolem 300,-DM, takze pro “spotrebni HiFi made in Germany” standadni (a ne az zase tak nizka).
Jak uz jsem napsal, kdyz jsou plne funkcni a zvuk tveho receiveru se ti pres ne libi, neni, myslim, co resit…
Pokud se ti jejich zvuk libi, tak si ho uzivej, pokud ne, nezbyde ti nic jineho, nez hledat dal.
Tim, ze se prodavaly “v obchodnich retezcich” se nenech zmast, v osmdesatych letech tech “retezcu” zas az tolik nebylo a kazdy vyrobce HiFi tenkrat prodaval tak, jak se jen dalo.
Jak sem na netu zjistil, byla jejich puvodni cena neco kolem 300,-DM, takze pro “spotrebni HiFi made in Germany” standadni (a ne az zase tak nizka).
Jak uz jsem napsal, kdyz jsou plne funkcni a zvuk tveho receiveru se ti pres ne libi, neni, myslim, co resit…