Xavian Bonbonus + Yamaha MusicCast RX-V481 ???

Diskuse k reprosestavám všech velikostí, tvarů, druhů, typů i váhy.
Jarmil
Kontaktovat uživatele:

Xavian Bonbonus + Yamaha MusicCast RX-V481 ???

Příspěvek od Jarmil »

Hezký den přeji,
už jsem si toho přečetl dost, ale pravděpodobně ještě ne všechno. Tak jako tak jsem se Vás odborníků chtěl zeptat, co říkáte na tuto sestavu do obývacího pokoje 4*5 metrů. Sestava bude 5.0 (4 x Xavian Bonbonus + 1 x Xavian Bonbonu C) Jako Receiver mi byl doporučen výše uvedený produkt. Tuhle kompletní sestavu mi přímo výrobce Xavian nacenil na 38.200,-.
Momentálně vlastním supr čupr repráky Genius 5.1, ale protože mám rád hudbu, rád bych vybavil obývák něčím kvalitnějším. Něčím, co by mělo zvuk opravdu kvalitní a rozeznatelný od levnějších variant i laikem jako jsem já.
Jen by mě zajímal Váš názor, případně doporučení na obdobnou sestavu. Ty Xaviany se mi líbí a recenze jsou dobré, ale vyloženě na nic netrvám. Mělo by se ale díky rozmístění nábytku jednat o reproduktory regálové.
Poradíte mi někdo prosím?
Předem Vám děkuji.
Jarmil

RedBaron
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Xavian Bonbonus + Yamaha MusicCast RX-V481 ???

Příspěvek od RedBaron »

Bonbony jsem měl a na svou velikost hrají super, ale dost po svém s výrazným zdvihem na středních a vyšších basech a jemnými a ne příliš výraznými výškami. Pokoj 4x5m jsou bez problému schopny naplnit svým hutným zvukem, pokud se nejedná o koncertní hlasitost nebo poslech klasické hudby s výraznými nástupy orchestru. Poslední rok jejich vlastnictví mi vyhovovalo poslouchat je s ucpaným basreflexem.

Protože víc poslouchám hudbu než filmy, rozhodně bych oželel zvuk 5.1 a nešel bych cestou AVR + Bonbonus, ale stereo zesilovač + lepší regálovka, nejlépe třípásmo a nejlépe bazarové, se zvukem se dostaneš úplně jinam. Ale to je můj pohled, ty můžeš mít jiný.

Jirka33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka33 »