Shure SRH1540 - DAC/AMP

Sluchátka, sluchátkové zesilovače
Odpovědět
Herrer
Příspěvky: 455
Registrován: 02 říj 2014 07:52
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Shure SRH1540 - DAC/AMP

Příspěvek od Herrer »

Dobrý den, máte prosím někdo zkušenosti se sluchátky SRH1540? Já jsem jejich novým majitelem a jsem moc spokojen. Používám USB DAC Cambridge DacMagic XS a budu rád za tipy a zkušenosti, s čím je posloucháte vy :-) Uvažuju o stolním zesíku s USB (poslouchat budu z noťasu) do 20 tis. Četl jsem hodně dobré reference na Asus Xonar Essence One Muses Edt. ... Myslíte, že jde o vhodný produkt pro sluchadla s podobně nízkou impedancí? Žravá sluchátka prý řídí dobře. Obecně mi jde o to, abych z nich vyždímal co nejvíc :-) Jsem nováček. tak prosím o shovívavost :-D
Nadral reprosoustavy

Uživatelský avatar
olympus720
Příspěvky: 115
Registrován: 31 bře 2012 16:53
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Shure SRH1540 - DAC/AMP

Příspěvek od olympus720 »

Tvůj dotaz padl bezmála před 2 roky a zatím nikdo neodpověděl. Poohlížím se po názorech na tyto sluchátka, neboť se mi dle ohlasů ze zahraničí velice líbí a řadím je do trojice potenciálních kandidátů na (případný) upgrade.
Je vidět, že značka Shure není u nás mnoho známá a posluchač, který se rozhodne vydat částku cca 15 000kč, sáhne asi po známějších modelech Sennheiser či Hifiman.
Mohl by jsi vyjádřit nějaké poznatky z poslechu s odstupem času ?

progsociety
Příspěvky: 521
Registrován: 09 kvě 2019 22:43
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Shure SRH1540 - DAC/AMP

Příspěvek od progsociety »

Herrer píše:
08 říj 2014 15:52