Pro informaci uvádím zprávu, kterou jsem zaslal zastoupení EMI v ČR:
QUOTE
V Bontonlandu jsem dnes zakoupil album na vinylu ERIC TRUFFAZ QUARTET: El Tiempo de la Revolución. K deskám byl přiložen kupón s kódem pro přístup na stránku http://eriktruffaz.emi-artistes.com, kde má být umožněno stažení jednotlivých skladeb v digitální formě. Když jsem se však pokusil dostat na tuto stránku, bylo mi spojení odepřeno s tím, že „access is not allowed from your country“.
Jde o zcela jasný případ diskriminace zákazníků z naší země ze strany EMI, protože mi byla odepřena část hodnoty, za kterou jsem zaplatil a která na rozdíl od zákazníků z ČR není odepírána zákazníkům z jiných zemí.
UNQUOTE
Zajímalo by mě, zda se někdo z členů fóra s něčím podobným setkal?
Diskriminace českých zákazníků
Re: Diskriminace českých zákazníků
Nazdar kolego,
promiň, že je to trošku
, ale mám vinyly Pink Floyd, kde byly také přiloženy kupony, ale veškeré stahování proběhlo v naprostém pořádku. Jednalo se sice jen o MP3 320kbps, ale zkrátka bez potíží.
promiň, že je to trošku
Re: Diskriminace českých zákazníků
Já měl kod u Nirvány a taky vše OK
Re: Diskriminace českých zákazníků
Nemusí to byť diskriminácia. Záleží na tom, za akých podmienok a od koho Bontonland nosiče nakúpil.
Re: Diskriminace českých zákazníků
Prý existují prográmky, které simulují jiné místo počítače (na zeměkouli) a zpřístupní tak služby, které jsou vázané na určitý region.
Nějaký ajťák by snad poradil...
Nějaký ajťák by snad poradil...
Re: Diskriminace českých zákazníků
V každém případě jsem toto album Bontonu vrátil. Jsem zvědav, jakou a zda vůbec obdržím reakci od zastoupení EMI.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

