Tam jsou v diskusi i jiné rarity, viz.:
Člověk je od přírody tvor nespokojený a naše honba za novým a lepším je to, co nás posouvá dopředu. Na druhou stranu je nesmysl jít do kvality, kterou svým potenciálem nejsem schopen obsáhnout. Tím se vůbec nechci nikoho dotknout Jestliže si pořídím aparaturu, jejíž hlavní přednosti jsou v přesné reprodukci tónů na okraji slyšitelného spektra a přitom sám slyším někde od 200 do 13.500 Hz, taková kvalita mi nic nedá. Nemám jak a čím jí ocenit a jsou to tedy jen a pouze vyhozené peníze. Navíc každý máme trochu "jiné ucho" a při koupi audia by pro mě mělo být nejdůležitější to, co se akusticky líbí mně. Recenze nějaké audiofilské autority mi může pomoci s orientací v oblasti, ale jinak není zase až tak podstatná. - Úmyslně teď pomíjím jednu věc a tou je široce vžitý omyl, že to, co je novější, je lepší. Nechci působit nějak staromilsky, ale většinou je opak pravdou. Není to jen o kvalitě zpracování a o životnosti, ale především o době. Všude samá empétrojka, samý DivX a kdo chce DVD-Audio? Nikdo. Není kdo by to zaplatil. Setkávám se s tím v práci dnes a denně. Jestliže je pro mě ale nejdůležitější to, že MP3-Pro skladeb "naperu" na CD stovky, potom je úplně jedno, jestli si je pustím v jezevčíkovi za 1.500,- nebo přes nějakej high-end.
Tohohle Hi-Fistu je mi skutečně líto. To musí být děsnej pech neslyšet kmitočty pod 200 Hz. Pak ale zase rozumím tomu jezevčíku, tam by stačilo i telefonní sluchátko... To musí být nějaký vyznavač anti-pleťových-středů, když je přesvědčen že se pachtíme pouze za okrajem slyšitelného spektra... Budu se nad sebou hluboce zamyslet, protože se se mnou něco děje, pod 200 Hz slyším až skutečně dolů, nad 13,5 kHz neslyším na R, u L neslyším nad 15 kHz a je mi to ukradené, melodie a hudba jsou jinde...