.
Tak se nám tady zrodil zajímavý spor u nahrávky Bababaloo od vynikající německé klávesistky Barbary Dennerlein

Úplně konkrétně u skladby č.5 Going Home.
Hammondky se během hraní různě přelévají mezi levou a pravou bednou, jejich zvuk je neklidný, prudce vystřeluje různými směry, však si to poslechněte sami.....
https://open.spotify.com/album/6kO4v6oppKSPrH20JklW30
A teď:
dkdkdk tvrdí, že to je špatně, že by při poslechu měl mít hudebníky zřetelně rozmístěné před sebou a zvuk těch varhan považuje za různě napanovaný a nedobrý.
dadaft tvrdí, že ty klávesy jsou super.
Abych to trošku vysvětlil --- určitě by mě vytáčelo, kdyby takhle po scéně poskakoval saxofon, ale u těch hammondek mně to vůbec neva, opravdu se mi to moc líbí.
((( a dokonce jsem byl přesvědčený, že ten pan-efekt vytvářejí samotné varhany, ne že to jsou studiová kouzla )))
---------------------------------------------------------
Takže dvě otázečky:
První pro znalce -- jak je vytvářený ten stereo-pan efekt u kláves v Going Home?
Druhá pro všechny -- vadí / líbí se vám zvuk kláves v Going Home?
-------------------------------------------------------------------------------------------------