Vždy když přijdu,je "něco" vylepšeno. Včera to byl IMHO největší posun za tu dobu,co tam chodím.
Bez nějakých velikých slov bych hodnotil nynější zvuk slovy:
čistota,hloubka (myšlen prostor) a především SEPARACE nástrojů.
Po prvotním předkrmu Miles Davis-e a kousku Bridges to Babylon-u od Rolling Stones-ů (mimochodem, zde tzv.virbl,jazzově tlučený Charliem Wattsem byl neskutečně přítomný),přišly na poslech staré francouzké varhanní skladby (mimochodem zde v pauzách slyšená spínaná vzduchotechnika,klepot "vyviklaných" pedálů a kláves v tichých pasážích,roztomilé)a pak už jen Beethoven a Mozart.
Z malých bedýnek,velký orchestr,separace jednotlivých nástrojů zcela čitelná,neslitá.I poslech relativně nahlas se nerozsypal.
Obrovský rozdíl v kvalitě nahrávek. Např. z 60. let nahrávka s velkým Karajanem byla mnohem lepší než nahrávka pořízena relativně nedávno.
Nedá se to přenést,chce to slyšet. Pavle,gratulace.
Je mým snem,na stejném řetězci slyšet Macurofon BB,Luďkofon,Dudkofon TYA.
Ne proto ,abych byl za chytrýho a říkal "kdo vyhrál",kdepak,ale porovnat opravdu špičku špiček,různých konstrukčních řešení a jejich vlivu na zvuk u stejné skladby.
(foto pořízeno za laskavého svolení konstruktéra a majitele.pozn.Boxer)

