Harman/Kardon-HK970

Integrované i dělené zesilovače, předzesilovače, koncové zesilovače, monobloky, ...
Odpovědět
lubos karban
Příspěvky: 59
Registrován: 12 úno 2009 13:41
Kontaktovat uživatele:

Harman/Kardon-HK970

Příspěvek od lubos karban »

Zdravím odborníky a žádám prosím o vysvětlení,zajímalo by mě když hraju hudbu v jaké poloze mám mít přepínač Source Direct,zda off nebo on,myslím si když mám přepínač v poloze off že je hudba více dynamická ale možná se mi to jenom zdá, proto prosím o vysvětlení nejsem odborník a až tomu tak nerozumím,díky přeji hezký den.Luboš

Uživatelský avatar
shony
Příspěvky: 72
Registrován: 08 říj 2011 10:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Harman/Kardon-HK970

Příspěvek od shony »

Ahoj,

No je to celkom prozaické, Source direct je proste priamo na zosilovac bez korekcií, preto aj lepsí zvuk, v ceste nestojí toľko súčiastiek a nemá ho čo ku...iť. Ale potom nastáva problém čo keď máme špatnú miestosť (akusticky) a naše repráky nehrajú v celom rozsahu rovnako, potom by boli dobré nejaké korekcie. Asi tak.

Shony

ron

Re: Harman/Kardon-HK970

Příspěvek od ron »

myslím, že v tomto prípade je to presne naopak. SourceDirect='off' znamená, že je táto voľba vypnutá a korekciami sú mierne vytiahnuté basy a výšky /alebo loudness/, čo hlavne pri tiššom posluchu môže vyť volávať dojem, že to hrá živšie.
je to dané fyziológiou sluchu, ktorý pri ubratí hlasitosti svbjektívne vníma väčší úbytok basovej zložky. netrénovnpané ucho sa tým nechá 'ošaliť'. nič pre audiofila, tomu by pri zapnnutom loudness vstavali vlasy dupkom bo by videl spevákovú hubu cez celú scénu ;-)
preto vo vyššej sfére korekcie chýbajú úplne.
moja rada je neriešiť to a počúvat to čo sa ti páči. zvyšok tak nejak uzrie s časom a skúsenosťami.

lubos karban
Příspěvky: 59
Registrován: 12 úno 2009 13:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Harman/Kardon-HK970

Příspěvek od lubos karban »

Moc vám díky.

Odpovědět

Kdo je online