správná impedance

Integrované i dělené zesilovače, předzesilovače, koncové zesilovače, monobloky, ...
Odpovědět
honzino999
Příspěvky: 1
Registrován: 18 srp 2012 14:22
Kontaktovat uživatele:

správná impedance

Příspěvek od honzino999 »

Dobrý den,jsem tu poměrně nováček a i přesto že mám k hudbě vztah již odmala,občas hraji jako dj,v prvním patře mám pár desítek sloupových repro soustav,hiffi a stereo,tak na 27let roků života nedosahují mé znalosti a zkušenosti ani z poloviny jako ty vaše,vás odborníků,a proto se potřebuji zeptat.
V pokoji 5X4.5m mám rozmístěny 7.1 sloupáky,z čehož fronty jsou 5ti pásma KODA ,efektové boční taktéž koda taktéž KODa,zadní Dynavoice a Center KODA,všechny High end repro jsem pořídil za dobré peníze nicméně všechny mají impedanci 4ohmy,snažím se proto již pár let sehnat kvalitní reciever aby mi je utáhl,aby mi neshořely koncové výstupy ochrany,abych je nemusel měnit za repro o vyšší impedanci,co se tak poohlížím tak Denon a Onkyo s Marantzem u 7.1 dělají AV pouze od 6ohmů výše,nicméně YAMAHA jako doposud jediná jsem našel dělá ve verzi RX-např. YAMAHA RX-V 1800,1900apod... od 4ohmů ale pouze pro Fronty-přední a efektové a zadní od 6do 8ohmů a to ještě jen pro Evr. verzi,někde jsem našel že německý VINCENT 6.2 umí také od 4 ohmů,nedávno se tu prodával,poradí mi někdo o té,,citlivé,,impedanci jak je to s ní,zda je YAMAHA natolik předimenzovaná že by mi utáhla všechny kanály při 4ohmech když v reálu klesá impedance klidně i na 3ohmy až k 0tudíž ke zkratu?vlastnil jsem Sony STR DG 720S který měl při 7.1 120Watt na kanál a kromě frontů jsem měl všechny repra Hyunday Multicav na 8ohmů a fronty od Kody na 4 a právě kvůli ním to při zesílení hlasitosti skákalo věčně do protection modu,poradí mi někdo ?

Uživatelský avatar
olympus720
Příspěvky: 115
Registrován: 31 bře 2012 16:53
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: správná impedance

Příspěvek od olympus720 »