akorat bych vynechal slovo "dokonalou", spise bych ho nahradil "citelnou"...
nemyslim, ze je dulezite honit bity a vzorkovaci frekvence, dulezity je funkcni celek. kdo vyda desku pro par audiofilu, kteri stejne nebudou nikdy spokojeni (uz z principu). pokud je ale nahravka upravena pro nejaky mp3 prehravac pouzivany rano v MHD pri ceste do prace, je honba za 192/24 formatem tak trochu zbytecna

u DA prevodniku jsem cetl take nazory proti upsamplingu. pro DA prevodnik je podle me dulezita otazka, cim bude krmen? v jake kvalite budou data? az podle toho bych hledal vhodny prevodnik.
nedavno jsem delal nejakou grafiku urcenou pro pro prohlizeni na pocitaci, kontroloval jsem to na ctyrech ruznych monitorech a nakonec byl finalni vystup postprodukcne upraven na !!!REFERENCNIM!!! LCD monitoru za 4000,- protoze na tom si to prehraji vsichni (cilova skupina). nikoho nezajima, co uvidim a co bych mohl videt na slusnem monitoru... protoze, kdo ma slusny monitor??
se zvukem je to nejspis stejne.
cetl jsem (myslim ze na
http://en.wikipedia.org/wiki/Audio_bit_depth) ze teoreticky vyuzitelna dynamika zaznamove techniky na CD (16bit) je 96dB a pri 24bitech dokonce 144dB! proti gramodesce (teoreticky az 40dB - zdroj: Lukes - Verny zvuk) nekolikanasobne vice, tak proc jasame, kdyz ma nahravka dynamiku 8dB?
verim ze z kvalitni studiove nahravky lze udelat dobre a poslouchatelne cd j v 16bit a 44,1kHz, protoze usi jsou, stejne jako oci, snadno oblbnutelne a co chybi, to si mozek domysli. vyssi bitrate a vzorkovaci frekvence by pak mela byt tresnickou na dortu.