jiripioneer

Představení jednotlivých členů fóra, jejich aparatur, oblíbené muziky atd.
jirotel
Kontaktovat uživatele:

jiripioneer

Příspěvek od jirotel »

Vzhledem k tomu, že už jsem zde také napsal pár příspěvků a snad mi nikdo hlavu neutrhne, když řeknu, že sem patřím... :D, tak bych se rád představil...

Jmenuji se Jiří je mi dneska 26 let a jsem z Prahy,

Začátky...mno ty byli pomměrně dost složité vzhledem k situaci, že jsem byl ještě student a začínal jsem na klasickém PC a nějakých prapodivných 2.1 pseudobedniček od Samšungu....Dále následoval ježíšek v podobě sestavy po rodičích což bylo gramo od Tesly (NC300) včetně dobového preampu, taktéž od Tesly (označení nevím), repra byli ARS 9205 a zesilovač AZS222 (http://www.radiomuseum.org/images/radio ... 454375.jpg)...
Po škole mi to již nestačilo, tak jsem si byl poslechnout Pioneera A607r, který poměrně dlouho vyhovoval požadavkům včetně nástrojů pomsty ( výraz souseda, když jsem něco pustil *headbang* *headbang* *headbang* ) prý to bylo moc nahlas...hlavně, že jeho dechovka byla boží.... *headbang* :lol:, měl na mysli mé Jamo E350 , nicméně jsem časem zjistil, že to pořád není ono....pak bylo přikoupeno CD NAD 5425 a phono Sherwood PM-9805....
Po střední jsem dost cestoval, takže byli nutností sluchátka, které si troufám velmi obstojně zaujali Sennheisery HD-25, které mám samozřejmě do dneška...

Součastnost....nedávno jsem zakoupil AVR Marantz SR5400 za směšných 2500,- , který byl značným skokem co se týče kvality a možností připojení, hlavně jsem uvítal optický vstup pro mou zvukovku Asus Xonar DX/XD, která nehraje vůbec špatně....časem bude asi lepší....ale nedávno jsme se s přítelkyní nastěhovali do bytu, takže přednější jsou jiné věci...., naštěstí sdílí můj zápal pro hifi, tak snad bude pěkný ježíšek v novém bytě.... :-)))

Za současné chvíli budu kupovat Project Phono box II a vyrábět DYI kabely (tímto chci moc poděkovat všem členům, kteří mě v tom podpořily a poradily)