Jmenuji se Jiří je mi dneska 26 let a jsem z Prahy,
Začátky...mno ty byli pomměrně dost složité vzhledem k situaci, že jsem byl ještě student a začínal jsem na klasickém PC a nějakých prapodivných 2.1 pseudobedniček od Samšungu....Dále následoval ježíšek v podobě sestavy po rodičích což bylo gramo od Tesly (NC300) včetně dobového preampu, taktéž od Tesly (označení nevím), repra byli ARS 9205 a zesilovač AZS222 (http://www.radiomuseum.org/images/radio ... 454375.jpg)...
Po škole mi to již nestačilo, tak jsem si byl poslechnout Pioneera A607r, který poměrně dlouho vyhovoval požadavkům včetně nástrojů pomsty ( výraz souseda, když jsem něco pustil

Po střední jsem dost cestoval, takže byli nutností sluchátka, které si troufám velmi obstojně zaujali Sennheisery HD-25, které mám samozřejmě do dneška...
Součastnost....nedávno jsem zakoupil AVR Marantz SR5400 za směšných 2500,- , který byl značným skokem co se týče kvality a možností připojení, hlavně jsem uvítal optický vstup pro mou zvukovku Asus Xonar DX/XD, která nehraje vůbec špatně....časem bude asi lepší....ale nedávno jsme se s přítelkyní nastěhovali do bytu, takže přednější jsou jiné věci...., naštěstí sdílí můj zápal pro hifi, tak snad bude pěkný ježíšek v novém bytě....

Za současné chvíli budu kupovat Project Phono box II a vyrábět DYI kabely (tímto chci moc poděkovat všem členům, kteří mě v tom podpořily a poradily)
Kabel bude mezi phonem a phono preampem VDH 501 s koncovkami od AEC 1007 od phono preampu povede kabel od Oehlbachu kabel NF1 s origo pozlacenými koncovkami Oehlbach do AVR....
Na vánoce bych si rád udělal konečně radost slušným stereem od firmy Rotel, slyšel jsem jejich starší modely u známého a dost mě to nadchlo...nejen parametry, ale i kvalitou...určitě to bude kombinace předzes a konec...

Na závěr bych asi uvedl co poslouchám…do oblíbených se zařadily tyto interpreti: