Oldear:
ano, nepotkáme, to máš pravdu, protože pro tebe budu nejspíš nějakej chudáček, kterej si musí hledat kompenty za zlomek ceny. Chápu že každej vývoj něco stojí, že nejde jen o to zaplatit ten material reprosoustav, jijech výrobu, měření, ladění a vše s tím spojené, to já vše beru, ale jseš Ty tak naivní, že věříš např. zmíněnému snu Stella a jejich cenovce. Ta cena je totální NESMYSL, výrobně, technicky ani použitým materialem je naprosto nemožné se dostat na cifru skorem 3mil .... to jen JMLab tomu dal astronomickou cenovku pro lidi, kteří absolutně neznají hodnotu peněz ve kterých se válí. Věř nebo ne, ale kdybychom se dozvěděli výrobní náklady těch beden, tak by nám tu asi všem padla brada. Krom toho by přišel nějakej specialista na stavbu vyhýbek a ještě by ti řekl, že použitá vyhýbka neni tak úplně to pravé ořechové a že zde se výrobce pokoušel šetřit

...
Každej má jinej pohled na věc a u každého je hranice přijatelné sumy za určitý produkt odlišná. Pro někoho jsou bedny za 8 000,- z bazaru to nej co si kdy koupil a dělají mu radost desítky let. Něko tu hranici má u 50 000,- a někomu neni dost ani soustava za kterou běžný smrtelník staví na hypotéku novej bejvák.
Můj osobní názor je jen ten, že jak mile vidím ceny u HiFi se sedmi či dokonce osmi místnou cifrou, tak si vždy vnitřně klepu na čelo a říkám si "kterej blááázen si tohle jako koupí" ... a že se jich najde!!
Ještě k těm Stellam ... Víš, jsou věci který levně sehnat nelze ... ona se o dost lépe sežene velice dobře vybavená, málo jetá a zachovalá
Audi RS6, než Bugatti Veyron či McLaren. Ty dvě poslední hračky jsou pro boháče, kterým je jedno, zda dnes k obedu utratili 10 000€ za flašku vína. Cena mezi nima a RS7 je propastná, jenže ve skutečnosti v nich bude minimální rozdíl v praxi -> zrychlení, ovladatelnost výbava atd. Neříkám že Veyron nebo McLaren nebudou o 0,2sec. rychlejší z 0-100km/h, že Nürburgring nezajedou o 2,6sec rychleji, ale stojí tohle za příplatek dalších 50 000 000,- ??? .... a to stejné platí u HiFi...
