Je to marné, je to marné, je to marné...
Říci cokoliv na hifi fóru je ztráta času, okamžitě se objeví pár tlukoucích o stůl občankou, peněženkou, nebo zkušenostmi s technikou z před 40 lety, vytrháváním z kontextu, chytáním za slovíčka, mícháním jablek s hruškama a ti výkonnější vším dohromady.
Vše už jsem zde x-krát vysvětloval, ale někteří pořád dokola nejsou schopni nic pochopit a pořád dokola jen prudí a vyvyšují tloušťku své peněženky nad objektivní kvalitou díky naprostému deficitu zkušeností s čímkoliv, co neprodávají jejich oblíbení prodejci, s profesionální studiovou technikou, která je technicky o generaci dále než hifi srandy.
Mi není třeba nic vysvětlovat o modech či proč je slyšet vrtačka přes pár pater. Elektroakustikou jako koníčkem se zabývám s přestávkami už přes 40-50 let takže docela chápu obrovskou komplexnost celé problematiky, která je mnohem složitější než zde běžně prezentované často mylné a zjednodušené názory.
Používám moderní studiovou techniku, mnohem sofistikovanější než běžné hifi hračky. Vše kalibrované podobným způsobem jako má tady Mrba nebo Fidji. Žádné významné díry, ty se vyskytují spíše u těch, co se jimi ohánějí pořád dokola, patrně i v hlavě, jinak by to stačilo říct 2x.
Říkat tomu lowend - no zkuste říct třeba v nějakém známém nahrávacím studiu že nejnovější modely Genelec, Neumann, RME, atd. je pro vás lowend

Asi výrobci nemají žádné staré uši, tak neví, že vyrábějí lowend. Ani to nijak nerezonuje, ani nemá pokřivenou charakteristiku jako správný hifi hájend.