Nenáročná hi-fi sestava

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
Odpovědět
Mikefux
Kontaktovat uživatele:

Nenáročná hi-fi sestava

Příspěvek od Mikefux »

Zdravím všechny milovníky hudby,

ohlížím se po dvojici dvoupásmových regálových reproduktorů a zesilovači, případně receiveru. Jsem student a nemůžu do toho moc vrazit. Nemám přehnané nároky, ale chci si poslech prostě trochu víc užít. Úplný a maximální strop pro tyto komponenty je 10tis. kaček. K čemu to chci? Hlavně na poslech gramofonu a na hudbu z PC(integrovaná zvukovka Realtek alc889a), nemám všechno v lossless, nejhůře však mp3 320kbps. CD už nekupuji (jen vinyl) a ani neposlouchám. Na obojí momentálně používám několik let starou mikrověž od Sony, což vidím zatím asi jako největší problém. Nedávno jsem vyměnil plastový "věžový" gramofon Pioneer za Teslu NC500, která prošela základní renovací a dostala přenosku Ortofon OM-5.

Trochu už jsem se rozhlížel a vybral jsem toto:

Docela se mi líbí základní zesilovač Pioneer A-10/A-20 -Jediné co mi vadí je velikost, je větší než gramec, takže to nebude moc hezké.
http://www.alza.cz/pioneer-a-10-cerny-d340761.htm

Případně tenhle základní reciever Denon DRA-F109 - Tam se trošku bojím malého množství vstupů, takže tam není rezerva do budoucna, ale zase má digitální vstup, což bych uvítal pro PC. Trochu mě zaráží, že nevidím zemnící svorku, například věž jsem musel přizemnit, protože vydávala nesnesitelný brum při line-in.
http://www.alza.cz/denon-dra-f109-cerny-d364541.htm

Z reproduktorů jsem se koukal hlavně po Denonech SC-F109 a o něco levnějších Denon SC-M39 - přijde mi, že mají stejné měniče a rozdíl je pouze ve velikosti ozvučnice. Myslíte, že by těch cca 1300,- bylo opravdu slyšet?
http://www.alza.cz/denon-sc-f109-visen-d364740.htm
http://reprosoustavy-reproduktory.heure ... on-sc-m39/