Promazání mechaniky CD přístroje.

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
fox
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Promazání mechaniky CD přístroje.

Příspěvek od fox »

Rozhodl jsem se, že provedu úklid v mechanice CD přístroje. Myslím, že bylo vhodné očistit taky lyžiny optiky a ozubené převody v mechanice. Poraďte, co použít pro odstranění starých mazadel a čím znovu namazat ? S čím máte nejlepší zkušenosti ?

fox
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Promazání mechaniky CD přístroje.

Příspěvek od fox »

Jakou životnost mají motorky v mechanice? Stačí pořídit do zásoby pouze laser, nebo je nutné koupit celou mechaniku?

Zdeny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zdeny »

Foxi, je to zbytečné. Moje DV50 z roku 2003 má nahráno xkrát tolik, co tvoje 60 a stále šlape jako hodiny, čte CDR okamžitě. tyhle mechaniky prostě vydrží. KDyž jsem se ptal mechanika, tak mi řekl, že o mechaniku v Esotericu nemám mít vůbec žádnou obavu. To není C.E.C: měl jsem 3100 a 3300 a obě po pár letech KO.

fox
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od fox »

Časem chci vyměnit laser a když už budu uvnitř, tak promáznout i mechaniku. Zdá se mi, že původní laser v přehrávači ztrácí na intenzitě. Je zajímavé, že SACD načítá velmi dobře, ale u některých CD se zastavuje a přeskakuje. Některé pálené CD-R vůbec nenačte. Vytáhl jsem starý DVD přístroj a ten načítá pálenky jedna radost i ty, které Esoteric vůbec nerozpozná. Je ale taky možné, že čím kvalitnější je přístroj, tím kvalitnější media potřebuje. :o
Tím si ale na tento přístroj nechci stěžovat. Jeho zvuk je excelentní. I na naposlouchaných CD slyším detaily, které jsem ještě neslyšel a to jsem některé tituly přehrál snad stokrát. *palec*

Laser stojí necelé dva tisíce. To je podstatně miň, než nová přenoska. :D

Zdeny, od doby nemožnosti sehnal nový laser pro SonyCDP777ES, které leží mrtvé ve skříni, mám, pro klid duše, v zásobě náhradní laser, ještě když je k sehnání.

Zdeny
Kontaktovat uživatele: