Repro k CA 651A

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
mezcal
Kontaktovat uživatele:

Repro k CA 651A

Příspěvek od mezcal »

Zdravím všechny,
jsem začátečník. Jaké byste doporučili repro k Cambridge Audio 651A?
Jedná se o místnost asi 25m v cihlovém bytě. Měly by být regálové, abych je mohl umístit na skříňky, aby se k nim nedostaly děti.
Cena tak do 10000. Nebojím se ani použitých.

Momentálně mám repro Kef C3, mám pocit, že jsou vhodnější na taneční hudbu. Jsou tam výraznější basy než výšky. Mluvené slovo a zpěv mi přijdou, že jsou takové zabarvené. Prosím o radu zkušenější, na jaká repra se zaměřit. Jestli si můžu pomoci bedničkami kolem 10000 k lepším vokálům a vyrovnanějšímu zvuku.

Paul
Kontaktovat uživatele:

Re: Repro k CA 651A

Příspěvek od Paul »

-máš SZ

Sany
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od Sany »

Vyzkoušel bych bedny od CA hrají dobře a zkus si poslechnout PRO-JECT SPEAKER BOX 5, velmi vydařené repro. http://www.hifi-audio.cz/reproduktory-p ... /?vid=1944

Křeček
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Křeček »

Dlouho jsem doma provozoval CA 640A + CA 640C.
Přímo na této sestavě jsem opakovaně testoval hodně regálových beden v cenové třídě cca 10-20.000 Kč.
Osobně proto doporučuji (v tomto pořadí):

1) QLN 601MKII (pokud je ještě někde seženeš)
http://www.melissa.cz/qln-reprosoustavy ... ii_400.jpg
příjemný čistý zvuk, na svou velikost velice plný bass

2) AQ Labrador 29
http://www.hifi-audio.cz/reproduktor-aq ... 1/?cid=481
neutrální čistý zkuk, lze poslouchat i klasiku

3) pokud nevadí staré vintage, v této ceně jsou skvělé i starší velké regály od Quadral
velký plnokrevný zvuk, ideální na rock/folk/pop, na klasice už slyšitelné lehké zabarven

4) mimo přímé porovnání na CA jsem opakovaně slyšel regály VMA
http://www.vmaudio.cz/clanky_pokracovan ... _mikro.php
toto by pro mě byla 1. volba, vyvážený, plný čistý zvuk napříč různými žánry, ve své cenové bez konkurence