síťová pračka X externí napájecí zdroj
síťová pračka X externí napájecí zdroj
Na úvod podotýkám, že nejsem technik a doufám, že mi právě technici odpoví...
Je nutné použit síťovou pračku např.: Accuphase PS510 když každý komponet sestavy má svůj pořádný externí zdroj jako má NAIM, Audionet... Nestačila by pak už jen přepětová ochrana a výsledek bude stejný???
Dík.
Je nutné použit síťovou pračku např.: Accuphase PS510 když každý komponet sestavy má svůj pořádný externí zdroj jako má NAIM, Audionet... Nestačila by pak už jen přepětová ochrana a výsledek bude stejný???
Dík.
Re: síťová pračka X externí napájecí zdroj
Externí zdroj je jen mimo hlavní přístroj umístěný zdroj (jaký obsahuje jakýkoli jiný přístroj), který mění střídavé napětí 230V/50Hz na potřebné stejnosměrné napětí pro obvody toho kterého přístroje. Síťový filtr nebo síťová pračka je něco úplně jiného, s tím, že filtr je pasivní přístroj, který se snaží odfiltrovat střídavé frekvence které se v síti objevují mimo vlastních 50Hz v kterém tebe střídavé napětí v našich zásuvkách. Pračka (ACCUPHASE) aktivně rekonstruuje celkově napětí 230V i přesnou čistou sinusovku 50Hz frekvence. Výsledek je samozřejmě výrazně dokonalejší.
Noble Audio - výroba a prodej
Nebyl by stejný výsledek.
Pokud vím, tak nikdo obdobnou technologii neimplantuje do svých externích zdrojů, používá se to pouze do praček, které si pak nechají tučně zaplatit.
to NA
Pokud vím, tak nikdo obdobnou technologii neimplantuje do svých externích zdrojů, používá se to pouze do praček, které si pak nechají tučně zaplatit.

to NA

Já si myslím, že určitě by se měla použít před každý komponent tato síťová pračka PS-500. Poté to bude to správné a opravdu konečné řešení.
to Pasul :
PS500 je slabá. I před phono předzesilovač to chce samostatnou PS1200
PS500 je slabá. I před phono předzesilovač to chce samostatnou PS1200