síťová pračka X externí napájecí zdroj

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
vitek
Kontaktovat uživatele:

síťová pračka X externí napájecí zdroj

Příspěvek od vitek »

Na úvod podotýkám, že nejsem technik a doufám, že mi právě technici odpoví...
Je nutné použit síťovou pračku např.: Accuphase PS510 když každý komponet sestavy má svůj pořádný externí zdroj jako má NAIM, Audionet... Nestačila by pak už jen přepětová ochrana a výsledek bude stejný???
Dík.

NA
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: síťová pračka X externí napájecí zdroj

Příspěvek od NA »

Externí zdroj je jen mimo hlavní přístroj umístěný zdroj (jaký obsahuje jakýkoli jiný přístroj), který mění střídavé napětí 230V/50Hz na potřebné stejnosměrné napětí pro obvody toho kterého přístroje. Síťový filtr nebo síťová pračka je něco úplně jiného, s tím, že filtr je pasivní přístroj, který se snaží odfiltrovat střídavé frekvence které se v síti objevují mimo vlastních 50Hz v kterém tebe střídavé napětí v našich zásuvkách. Pračka (ACCUPHASE) aktivně rekonstruuje celkově napětí 230V i přesnou čistou sinusovku 50Hz frekvence. Výsledek je samozřejmě výrazně dokonalejší.
Noble Audio - výroba a prodej

Renown
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od Renown »

Nebyl by stejný výsledek.
Pokud vím, tak nikdo obdobnou technologii neimplantuje do svých externích zdrojů, používá se to pouze do praček, které si pak nechají tučně zaplatit. :mrgreen:

to NA *thumbs up*

pasul
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pasul »

Já si myslím, že určitě by se měla použít před každý komponent tato síťová pračka PS-500. Poté to bude to správné a opravdu konečné řešení.

Renown
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od Renown »

to Pasul :

PS500 je slabá. I před phono předzesilovač to chce samostatnou PS1200 *headbang*

Aleska
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aleska »