Začínám s Hudbou

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
qwerty500
Kontaktovat uživatele:

Začínám s Hudbou

Příspěvek od qwerty500 »

Ahoj všem, jsem HiFi uplný začátečník a tak bych tád posbíral co nejvíc dobrých rad.
po opušteni mikrověže od Sony jsem si koupil bazarový zesilovač Technics SU-V500 a CD Technics SL-PG490. No zatim to pouštím do těch repro od té Sony a je to tedy lepší než výkon té samotné mikrověže, ale samozřejmě nic moc.
Prosim o radu co by jste mi doporučili za Repro (z vlastní zkušenosti) k tomuto zesilovači abych až se trocu našetří mohl Zesik a CD zaměnit za něco sice ohraného, ale už zase lepšího. Děkuju všem za radu. *klanimse*

Filip Kolinsky
Kontaktovat uživatele:

Re: Začínám s Hudbou

Příspěvek od Filip Kolinsky »

Já bych neřekl, že by byly k ničemu. Upřesněním budou konkrétnější a pomohou rychleji orientovat se.

Peer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peer »

A jakou hudbu posloucháš...

tombas
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od tombas »

A kolik peněz asi tak můžeš do hifi zařízení investovat? Tedy vlastně už víceméně jen do beden a případně kvalitnějších kabelů, síťového filtru apod.

Mike
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike »

Tenhle člověk teprve začíná takže mluvit tady o sítovém filtru je zbytečné a navíc asi nemá moc peněz. Měl bych tip na jedny skvělé sloupky za 5000kč k zesilovači by impedančně seděli jsou totiž 8 ohmové. Každý jsme nějak začínali takže držím palce *palec*
Jak psal pipis je potřeba napsat trochu více alespon rozměr místnosti a to jestli to mají být regály nebo sloupky.
Zdraví Michal

tombas
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od tombas »

qwerty500 se nehlásí, jdu raději něco poslouchat *sunglases*.
Ten síťový filtr nebyl myšlen jako High-end komponent za desítky tisíc Kč, ale jako alespoň základní a levná přepěťová ochrana (o účinku prosím tady nemá cenu debatovat) s vestavěným filtrem napěťových rázů za nějakých 2-5 tKč.