Zapojení dvou párů reprosoustav

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
rzlatnik
Kontaktovat uživatele:

Zapojení dvou párů reprosoustav

Příspěvek od rzlatnik »

Zdravím, potřeboval bych poradit, jestli je možné připojit k AV reciveru (Denon AVR-1400) dva páry reprosoustav?
jde o ARS944 (4ohm) a Technics CS-SB55 (8ohm)
reciver umožňuje zapojení bi-wiring, ale já jsem začátečník a nějak se v tom nevyznám.. :-)
za každou informaci děkuji ;-)

S499_1023
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení dvou párů reprosoustav

Příspěvek od S499_1023 »

jimmi: Čo pletieš dva páry reprosústav do biampingu a biwiringu?

rzlatnik: Co máte v úmyslu provádět se dvěma páry reprosoustav? Hrát ve dvou různých místnostech?

jimmi
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jimmi »

:arrow:

Pýta sa ako zapojiť 2.rozne roprosustavy.A planuje to zapojiť bi-wiring.Klasicky sa bi-wiring zapája len na 1.pár reprosustav.
Naposledy upravil(a) jimmi dne 28 led 2015 18:33, celkem upraveno 4 x.

tinariwen
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od tinariwen »

S499_1023 píše:jimmi: Čo pletieš dva páry reprosústav do biampingu a biwiringu?

rzlatnik: Co máte v úmyslu provádět se dvěma páry reprosoustav? Hrát ve dvou různých místnostech?
To bolo od teba vtipné, dvojjazyčne bezchybný koment *thumbs up* :D

jimmi
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jimmi »

Klasicky sa bi-wiring zapája len na 1.pár reprosustav ak umožnuju takéto zapojenie.
Cisto 1.reprokábel na basy a 2.reprokábel na výšky(poprípade stredovýškovu časť), je to na obrazkoch nakreslené.Diskusia je tam aj o bi-ampingu lebo si ludia pletu aj tieto 2. rozne zapojenia.

wire je význam ako kábel,drot http://en.wikipedia.org/wiki/Wire

amp je vpodstate skratene amplifier , zosilnovač http://en.wikipedia.org/wiki/Amplifier

boxer

Příspěvek od boxer »

Jimmi

Než něco napíšeš, tak si nejdříve přečti, na co odpovídáš.

O bi-wi se zlatnik zmínil pouze ve smyslu, že receiver má tuto možnost připojení.