Nejen nahravky klasicke hudby, urcene tehdy castecne i pro export, se pred konkurenci schovavat nemuseji, i spousta dalsich veci z oblasti jazzu, folkrocku a rocku (napr. zde zminovany “M Efekt”, ale i "Misik", "Stivin", "Marsyas", "Hutka" a dalsi) dokazi, na kvalitni sestave, velmi prijeme prekvapit.
Na audiofilni labely jako je “CBS” (ty s tou cervenou etiketou, ne zidli
P.S.: Ja jsem si jeste pred par lety myslel totez co vy, cas ale dozral a dnes uz SLYSIM, ze neni, na co si opravdu zatrpkle stezovat.
(P.P.S.: Asi by jste se nestacili divit, kolik renomovanych znacek si sve produkce dnes nechava lisovat prave v Lodenici.)
A jeste mala poznamka k tomu, co napsal lechos:
I v letech 70-tych a 80-tych bylo v CSSR dost lidi (alespon v mem okruhu), kteri se s “radovymi krystalovymi soustruhy” nesmirili a uz tenkrat si, v ramci moznosti, dopravali poslech na lepsich stojich typu NC 420 nebo NC 440, obohacenych dokonce (!) kvalitnejsi prenoskou. “Krmili” tim i pomerne slusne (castecne doma vyrobene / upravene) stereo-komponenty jejichz zvuk byl, na tehdejsi dobu, vice nez uspokojivy. ( A se svymi "skvosty" zachazeli/zachazeji setrne a ty jim na oplatku slouzi do dnes.)
(Holt si treba tenkrat radeji odepreli “bratrskou” Ladu ci MB 100!
A jeste neco: Prsty pryc od bulharskych "Balkantonu"! (Bulhari maji vynikajici papriku, ale ne LP!

