Kotoučové Magnetofony
-
- Kontaktovat uživatele:
Kotoučové Magnetofony
Zdravim dovolil jsem si založit tohle vlakno, protože zítra jedu pro svuj vysnenej AKAI GX-630D a tak budu potřebovat urcite pomoc a rady jak se zapojením tak nahravanim a vším. Jsem uplny začátečník a možná nebudu sam kdo sem bude klast spíš otazky pomoci a bude čekat na odpovedi zkušenejch sberatelů . Taky se třeba pochlubte kdo jaky civkáč máte Díky předem Music Collector
Re: Kotoučové Magnetofony
Krásný stroj

Gratuluji

Gratuluji

S kotoučáky je príma zábava,

-
- Kontaktovat uživatele:
Fox:To je tvoje sestava ?? a nahravaš z LP nebo CD na kotouče ??
Zkouším nahrávat z LP. Ale i CDečko zní z kotoučáku kultivovaněji. Hlavní výhoda je, že nemusíš převracet desky a i pří "18." si můžeš tři hodiny lebedit.

To jsou cívky, které čekají na nové pásky.

To jsou cívky, které čekají na nové pásky.
-
- Kontaktovat uživatele:
a poradíš Mi prosim pak jak natáčet
Tak to je bomba tři hodinky jen poslouchas mohl by jsi Mi vysvetlit nejake zaklady ryclosti nahravani a tak ?? Diky
Tak to je bomba tři hodinky jen poslouchas mohl by jsi Mi vysvetlit nejake zaklady ryclosti nahravani a tak ?? Diky
Je to jednoduché. Magnetofon propojíš ze zesilovačem do k tomu určenému vstupu a výstupu pro nahrávání dvěma páry kabelů. Hlasitost nahrávání sešteluješ tak, aby pří nejsilnějším signálu ze zdroje ručička nezabíhala do červeného pole a je to.
Rychlost si zvol buď "9,5" nebo "19", na kterou je nahrávka kvalitnější, ale zase se na pásek vejde méně.
Nejprve dej stopku, aby byl přístroj v pohotovosti. Zmáčkni tlačítko nahrávání současně s play. Potom stopku uvolni. Některé magnetofony mají blokaci nahrávání, aby nedošlo ke smazání nahrávky omylem. Tu samozřejmě musíš odjistit /čudlík na panelu / a po skončení nahrávání opět zajistit. Doporučuji si na internetu najít manuál k přístroji.
Rychlost si zvol buď "9,5" nebo "19", na kterou je nahrávka kvalitnější, ale zase se na pásek vejde méně.