Bedne komerčných výrobcov PHILIPS,SONY,TECNICS... vezus iné.

Diskuse k reprosestavám všech velikostí, tvarů, druhů, typů i váhy.
Acon
Kontaktovat uživatele:

Bedne komerčných výrobcov PHILIPS,SONY,TECNICS... vezus iné.

Příspěvek od Acon »

Nechtiac som vo vlákne o technikoch a laikoch, urazil datafta a Petru svojim nevyjadrením sa ku kvalite bední Philips. Nevyjadril som sa nie preto, že by som nimi pohŕdal, ale preto, že celý príspevok bol uvádzaný ako príklad k debate ako celku.
Acon napísal:
Na snímok starých... ...bední Philips a ničím nepodloženú úvahu o tom, že
popravdě si myslím, že hrajou rovinu tak od 40Hz.
nereagoval, pretože mu je jasné kam by to viedlo a ako by zasa dopadlo celévlákno.
Tak si predstavujem reakcie ľudí, čo vedia.

víš Acone, moje úvahy jsou vždy něčím podložené. většinou vlastními zkušenostmi. nemám ovšem technické vzdělání, takže se snažím najít si nějaké vysvětlení, které by mi umožnilo nehledat problémy tam kde nejsou a naopak řešit to, co je podstatou. a často bohužel nevím, co je příčinou toho, co pozoruju. na prohlášení typu "prokreslené basy a nekonkrétní středy" se těžko reaguje komukoliv. to chápu. a tak se snažím své postřehy dát dohromady třeba i s použitím slov, které nepoužívám ve správném významu. občas se mi podaří odborníky přimět k všeobecně srozumitelnému vysvětlení. co víc si přát?

ty staré bedny Philips, kterými takoví jako ty pohrdají, hrajou naprosto fantasticky. podle měření, které jsem neprovedl já (ani to neumím) a tak jsem psal, že si to jen myslím, hrajou od 40Hz (-3dB), od 32Hz (-10dB). isophase tweeter je výškáč, proti kterému je většina jiných jen ukvičené chrastítko... jsou dokonale vyvážené, správně dimenzované do běžných poslechovek, nehrajou naefekt. čert to vem...

Petra44 píše:Kdyby byly takovej propadák,tak by se daly normálně sehnat a nebylo by to nedostatkové zboží,hlavně v Holandsku je nikdo nechce prodat,takžeby to byl výrobek No 1. *palec*