Daruje někdo starší nepoužívané repro? :-)

Diskuse k reprosestavám všech velikostí, tvarů, druhů, typů i váhy.
8oris
Kontaktovat uživatele:

Daruje někdo starší nepoužívané repro? :-)

Příspěvek od 8oris » 25 kvě 2018 07:24

Zdravím, přátelé, chtěl bych posunout svůj poslech hudby zase o kousek dál, to jest skrz obstojnější reproduktory. Jsem student a rozpočet není nic moc, ale i tak se mi před časem povedlo dát dohromady skvělé kombo Sennheiser IE 80 + Colorfly C3. Parádní zvuk, ale mít možnost naplnit tím zvukem celý pokoj a sdílet kvalitní poslech s přáteli je moje další velké přání.

Vím, že tady lidé smýšlejí podobně, tak chovám naději, že si někdo vzpomene na starou nepoužívanou reprosoustavu v garáži a bude mít radost z toho, když ještě někomu poslouží. :)

Můj e-mail: boris.blecha@centrum.cz. Díky za všechny reakce!
Boris

PítrsPraha
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Daruje někdo starší nepoužívané repro? :-)

Příspěvek od PítrsPraha » 25 kvě 2018 07:50

Co ti brani projevit trochu snahy, jit na dva vikendy nekam na brigadu a bedny si koupit ;-) ?

Zesilovac budes taky chtit zdarma?

sonofstars
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od sonofstars » 25 kvě 2018 09:57

A k čemu ty repráky a čím připojíš?

sonofstars
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od sonofstars » 25 kvě 2018 09:59

Kup si bazarový bluetooth reprák od Bose (např. Soundlink mini 1 - férová cena je 2500,-).

Stojí to pár korun a studentskou místnost ti to taky hezky pokryje. A nemusíš řešit zesilovač a kabeláž.

Sám přes něj pouštím z mobilu streamovanou hudbu, když není čas a chuť zapínat aparaturu - jen tak si rychle pustit kulisu při vaření.
:)

Miero
Vybavení

Příspěvek od Miero » 25 kvě 2018 16:00

A preco sa pytas len starsich? Od mladsich nepouzivane repro nechces? :-D

8oris
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 8oris » 26 kvě 2018 08:47

:) Tak odpovím po gandalfsku pěkně popořádku: