Tinitus auris - ušní šelest
Tinitus auris - ušní šelest
Určitě nejsem v populaci Hi-Fistů v zemích českých a slovenských, koho trápí Tinitus auris, neboli ušní šelest. Nestydím se přiznat, že patřím mezi těch 10 - 20 % postižených, jsou i horší choroby. Přes den jej nevnímám, nebo vyjímečně, ale večer když si pustím něco pěkného (jako například nyní Chris Reu), tak si to najednou uvědomím.
Ještě štístko, že jej mám postavený velmi vysoko a šumově,na obě uši stejně a konstantně. Na netu jsem se dočetl i o hrůzách typu rámus rychlíku, hřmot, jenom jedno ucho, intenzita k zbláznění a podobně.
Tak jak na tom jste ? A jak se léčíte ?
PS: Když jsem poprvé řekl mé lékařce, že mi hučí v uších, tak mne usadila: Možná že vám někde hučí, ale v uších to nebude, tam maximálně šumí...
Ještě štístko, že jej mám postavený velmi vysoko a šumově,na obě uši stejně a konstantně. Na netu jsem se dočetl i o hrůzách typu rámus rychlíku, hřmot, jenom jedno ucho, intenzita k zbláznění a podobně.
Tak jak na tom jste ? A jak se léčíte ?
PS: Když jsem poprvé řekl mé lékařce, že mi hučí v uších, tak mne usadila: Možná že vám někde hučí, ale v uších to nebude, tam maximálně šumí...
Re: Tinitus auris - ušní šelest
Tak to nejsi opravdu sám, svěřím se i já. V obou uších, už cca dva roky, slyším spíše hvizd, pískot okolo 5KHz, možná ještě výš. Kmitočtově stálý, na obě uši stejně intenzívní tón. Myslím ale, že to není ani ušima, ale někde v hlavě .. je tady na tom někdo podobně? Naštěstí se mi při poslechu daří to nějak v hlavě zpětně odfiltrovat ..
No tohle nemám, ale je dobrý číst, že jste hifi ani tak nemuseli pověsit na hřebík. Někdy uvažuju, že člověk do hifi dá spoustu času a peněz a pak stačí, aby vedle něj nějakej kretén odpálil dělobuch a jde to do háje. U takových úrazů hlukem je podle ušařů vhodné k nim zajít, prý když je to rychle, tak dokážou následky zmenšit. A propos tinitus, v TV jsem jednou slyšel, že jím trpí nějaký známý český zpěvák nebo hudebník, ale už si nevzpomínám kdo.