OPPO
Re: OPPO
jen na okraj, já třeba i přes delší dobu používání funguji s OPPO bez sebemenší poruchy, taže to bude jako u všech hračiček.
Něco funguje nadosmrti bez poruchy a kus vedle je holt smolný a sere se a sere se.
Něco funguje nadosmrti bez poruchy a kus vedle je holt smolný a sere se a sere se.
Re: OPPO
vot éto óčeň těchnikabohus píše:jen na okraj, já třeba i přes delší dobu používání funguji s OPPO bez sebemenší poruchy, taže to bude jako u všech hračiček.
Něco funguje nadosmrti bez poruchy a kus vedle je holt smolný a sere se a sere se.

Re: OPPO
Servis v ČR je třeba na výrobky, kde se opravuje alespoň několik kusů denně. A někdy ani to ne, např. harddisky. Ty se taky některé posílají ven na jedno místo z celé Evropy.
Pokud je těch závad jen několik za rok, kdo zaplatí vyškolení technika a jeho další náklady? To by ten přístroj stál o hodně více. A technik se bude většinou jen dloubat v nose.
Jste ochotni to zaplatit pro "dobrý pocit"?
Proto je ten servis jen jeden patrně pro celou Evropu. Nejspíše to jeden servis bohatě stíhá. U Denonu asi ne, proto jich musí být více.
V USA (srovnatelné s celou Evropou) mají taky myslím jen jeden servis na 52 států a nepláčou kvůli tomu. Naopak jej chválí jako nejlepší jaký zažili.
Pokud je těch závad jen několik za rok, kdo zaplatí vyškolení technika a jeho další náklady? To by ten přístroj stál o hodně více. A technik se bude většinou jen dloubat v nose.
Jste ochotni to zaplatit pro "dobrý pocit"?
Proto je ten servis jen jeden patrně pro celou Evropu. Nejspíše to jeden servis bohatě stíhá. U Denonu asi ne, proto jich musí být více.
V USA (srovnatelné s celou Evropou) mají taky myslím jen jeden servis na 52 států a nepláčou kvůli tomu. Naopak jej chválí jako nejlepší jaký zažili.
Re: OPPO
V pohodě. Proto jsem se ptal má-li někdo zkušenost jak to funguje...noaid píše:Servis v ČR je třeba na výrobky, kde se opravuje alespoň několik kusů denně. A někdy ani to ne, např. harddisky. Ty se taky některé posílají ven na jedno místo z celé Evropy.
Pokud je těch závad jen několik za rok, kdo zaplatí vyškolení technika a jeho další náklady? To by ten přístroj stál o hodně více. A technik se bude většinou jen dloubat v nose.
Jste ochotni to zaplatit pro "dobrý pocit"?
Proto je ten servis jen jeden patrně pro celou Evropu. Nejspíše to jeden servis bohatě stíhá. U Denonu asi ne, proto jich musí být více.
V USA (srovnatelné s celou Evropou) mají taky myslím jen jeden servis na 52 států a nepláčou kvůli tomu. Naopak jej chválí jako nejlepší jaký zažili.
- PítrsPraha
- Příspěvky: 3660
- Registrován: 05 pro 2013 10:13
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Re: OPPO
araner:
S tvým přístupem by musel být autorizovaný servis na všechny značky v místě každé prodejny
. Osobně nevidím žádný rozdíl mezi tím, jestli jde přístroj na opravu do Brna nebo do Londýna. A postup, že lokální prodejce pošle přístroj dovozci, který jej po posouzení náročnosti a uskutečnitelnosti opravy jeho smluvních servisů pošle výrobci, není nijak nelogický ani neobvyklý.
S tvým přístupem by musel být autorizovaný servis na všechny značky v místě každé prodejny

Re: OPPO
Hele, nevím jak čteš... Zmínil jsem pár negativních zkušeností se servisem tohoto druhu a ptal se jak to u Oppo funguje. Toť vše. Pokud by někdo uvedl, že to funguje OK tak neřeknu ani popel... Člověk se normálně zeptá, a nějakej chytrák už mu podsunuje něco co neřek...PítrsPraha píše:araner:
S tvým přístupem by musel být autorizovaný servis na všechny značky v místě každé prodejny. Osobně nevidím žádný rozdíl mezi tím, jestli jde přístroj na opravu do Brna nebo do Londýna. A postup, že lokální prodejce pošle přístroj dovozci, který jej po posouzení náročnosti a uskutečnitelnosti opravy jeho smluvních servisů pošle výrobci, není nijak nelogický ani neobvyklý.

Re: OPPO
Dokonce bych si troufl tvrdit, že OPPO má snad jen 2 servisy na celou planetu. Alespoň tak jsem to z různých amerických diskusí kdysi pochopil. Ale možná se to už změnilo.
Re: OPPO
Proč by ne, pokud je uděláno tak, že se nekazí a když už, pouze se vymění vadný díl...PPL/DHL zvládne celou planetku 

Re: OPPO
obecně servis a přístup k reklamaci je jen a jen o lidech. O ničem jiném to není, jestli to odjede kam chce tak to je snad jedno ne? Jak se tu řeklo, dělat servis
pro přístroj, který se porouchá 1 ze 50, to by musel být dražší, aby se případný koukající technik a taky další náklady s tím spojené, toto platit je zbytečné ne ? od doby OPPO 83 mě jich prošlo rukama kolem 100ks a žádnou reklamaci sem nezažil, a to provádíme i úpravy součástek na
vylepšení kvality zvuku, když vidím jak je uvnitř zpracovaný, tak nevidím důvod řešit otázku servisu jestli to bude trvat 5 nebo 20dní.
Denon a jiné značky jsou hodně komerční, taky toho dělají mnohem více, a tím pádem více reklamací či servisu po záruce, tam je to pak v celku logické že se vyplatí tady
mít servis.
P.
pro přístroj, který se porouchá 1 ze 50, to by musel být dražší, aby se případný koukající technik a taky další náklady s tím spojené, toto platit je zbytečné ne ? od doby OPPO 83 mě jich prošlo rukama kolem 100ks a žádnou reklamaci sem nezažil, a to provádíme i úpravy součástek na
vylepšení kvality zvuku, když vidím jak je uvnitř zpracovaný, tak nevidím důvod řešit otázku servisu jestli to bude trvat 5 nebo 20dní.
Denon a jiné značky jsou hodně komerční, taky toho dělají mnohem více, a tím pádem více reklamací či servisu po záruce, tam je to pak v celku logické že se vyplatí tady
mít servis.
P.
Re: OPPO
Zajímalo by mne,jestli pozdější modely OPPO zvukově pokročily proti 83SE. Měl někdo možnost přímého srovnání ? Marketing bude s největší pravděpodobností tvrdit,že ano,ale je to i slyšet?
Re: OPPO
Víte, že Oppo končí s audio a video produkty ?
Business s mobily jim jde tak dobře, že se na bezvýznamný segment AV vykašlali. A protože je vlastní BBK electronics, který vlastní i Mediatek, který zase vyrábí čipy pro BR přehrávače, které dodává téměř všem hlavním výrobcům, možná že budeme v brzské době svědky konce BR formátu.
Business s mobily jim jde tak dobře, že se na bezvýznamný segment AV vykašlali. A protože je vlastní BBK electronics, který vlastní i Mediatek, který zase vyrábí čipy pro BR přehrávače, které dodává téměř všem hlavním výrobcům, možná že budeme v brzské době svědky konce BR formátu.
- davidhighend
- Příspěvky: 775
- Registrován: 17 dub 2008 21:24
- Kontaktovat uživatele:
Re: OPPO
Všechno to jde směrem ke streamingu. Ani bych se nedivil
- PítrsPraha
- Příspěvky: 3660
- Registrován: 05 pro 2013 10:13
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Re: OPPO
Jeezis, kez by. Sluzba tipu Tidal s obsahem v Blu-ray specifikaci nebo dokonce 4k HDR, no parada. Co vic si prat.
A uz jsou prvni vlastovky typu Amazon Prime Video.
A uz jsou prvni vlastovky typu Amazon Prime Video.

Re: OPPO
Tak to vypadá, že OPPO končí: https://www.whathifi.com/news/oppo-clos ... r-business
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host