OPPO

Diskuse o vašich oblíbených značkách. Denon, Marantz, Vincent, Lyngdorf, Densen, Electrocompaniet, NAD a další.
vlado222

Re: OPPO

Příspěvek od vlado222 » 23 led 2014 21:01

Zakladateľ tohto vlákna je aj predajca značky oppo. -> http://www.webareal.sk/highend-eshop/es ... 05D-SILVER
Treba sa jeho spýtať ako je to zo servisom. Určite bude vedieť fundovane odpovedať.

bohus
Příspěvky: 511
Registrován: 19 dub 2008 13:27
Kontaktovat uživatele:

Re: OPPO

Příspěvek od bohus » 23 led 2014 22:41

jen na okraj, já třeba i přes delší dobu používání funguji s OPPO bez sebemenší poruchy, taže to bude jako u všech hračiček.
Něco funguje nadosmrti bez poruchy a kus vedle je holt smolný a sere se a sere se.

araner
Příspěvky: 17
Registrován: 17 čer 2013 10:45
Kontaktovat uživatele:

Re: OPPO

Příspěvek od araner » 23 led 2014 23:03

bohus píše:jen na okraj, já třeba i přes delší dobu používání funguji s OPPO bez sebemenší poruchy, taže to bude jako u všech hračiček.
Něco funguje nadosmrti bez poruchy a kus vedle je holt smolný a sere se a sere se.
vot éto óčeň těchnika ;-)

Uživatelský avatar
noaid
Příspěvky: 1458
Registrován: 11 bře 2009 14:17
Kontaktovat uživatele:

Re: OPPO

Příspěvek od noaid » 24 led 2014 06:44

Servis v ČR je třeba na výrobky, kde se opravuje alespoň několik kusů denně. A někdy ani to ne, např. harddisky. Ty se taky některé posílají ven na jedno místo z celé Evropy.
Pokud je těch závad jen několik za rok, kdo zaplatí vyškolení technika a jeho další náklady? To by ten přístroj stál o hodně více. A technik se bude většinou jen dloubat v nose.
Jste ochotni to zaplatit pro "dobrý pocit"?

Proto je ten servis jen jeden patrně pro celou Evropu. Nejspíše to jeden servis bohatě stíhá. U Denonu asi ne, proto jich musí být více.
V USA (srovnatelné s celou Evropou) mají taky myslím jen jeden servis na 52 států a nepláčou kvůli tomu. Naopak jej chválí jako nejlepší jaký zažili.

araner
Příspěvky: 17
Registrován: 17 čer 2013 10:45
Kontaktovat uživatele:

Re: OPPO

Příspěvek od araner » 24 led 2014 10:21

noaid píše:Servis v ČR je třeba na výrobky, kde se opravuje alespoň několik kusů denně. A někdy ani to ne, např. harddisky. Ty se taky některé posílají ven na jedno místo z celé Evropy.
Pokud je těch závad jen několik za rok, kdo zaplatí vyškolení technika a jeho další náklady? To by ten přístroj stál o hodně více. A technik se bude většinou jen dloubat v nose.
Jste ochotni to zaplatit pro "dobrý pocit"?

Proto je ten servis jen jeden patrně pro celou Evropu. Nejspíše to jeden servis bohatě stíhá. U Denonu asi ne, proto jich musí být více.
V USA (srovnatelné s celou Evropou) mají taky myslím jen jeden servis na 52 států a nepláčou kvůli tomu. Naopak jej chválí jako nejlepší jaký zažili.
V pohodě. Proto jsem se ptal má-li někdo zkušenost jak to funguje...

PítrsPraha
Příspěvky: 2179
Registrován: 05 pro 2013 10:13
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: OPPO

Příspěvek od PítrsPraha » 24 led 2014 10:30

araner:
S tvým přístupem by musel být autorizovaný servis na všechny značky v místě každé prodejny :-). Osobně nevidím žádný rozdíl mezi tím, jestli jde přístroj na opravu do Brna nebo do Londýna. A postup, že lokální prodejce pošle přístroj dovozci, který jej po posouzení náročnosti a uskutečnitelnosti opravy jeho smluvních servisů pošle výrobci, není nijak nelogický ani neobvyklý.

araner
Příspěvky: 17
Registrován: 17 čer 2013 10:45
Kontaktovat uživatele:

Re: OPPO

Příspěvek od araner » 24 led 2014 11:01

PítrsPraha píše:araner:
S tvým přístupem by musel být autorizovaný servis na všechny značky v místě každé prodejny :-). Osobně nevidím žádný rozdíl mezi tím, jestli jde přístroj na opravu do Brna nebo do Londýna. A postup, že lokální prodejce pošle přístroj dovozci, který jej po posouzení náročnosti a uskutečnitelnosti opravy jeho smluvních servisů pošle výrobci, není nijak nelogický ani neobvyklý.
Hele, nevím jak čteš... Zmínil jsem pár negativních zkušeností se servisem tohoto druhu a ptal se jak to u Oppo funguje. Toť vše. Pokud by někdo uvedl, že to funguje OK tak neřeknu ani popel... Člověk se normálně zeptá, a nějakej chytrák už mu podsunuje něco co neřek... *bravo*

Uživatelský avatar
noaid
Příspěvky: 1458
Registrován: 11 bře 2009 14:17
Kontaktovat uživatele:

Re: OPPO

Příspěvek od noaid » 24 led 2014 13:50

Dokonce bych si troufl tvrdit, že OPPO má snad jen 2 servisy na celou planetu. Alespoň tak jsem to z různých amerických diskusí kdysi pochopil. Ale možná se to už změnilo.

Uživatelský avatar
Ramones
Příspěvky: 813
Registrován: 19 zář 2009 19:05
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: OPPO

Příspěvek od Ramones » 24 led 2014 14:49

Proč by ne, pokud je uděláno tak, že se nekazí a když už, pouze se vymění vadný díl...PPL/DHL zvládne celou planetku *thumbs up*

p79avt
Příspěvky: 26
Registrován: 30 lis 2013 20:07
Kontaktovat uživatele:

Re: OPPO

Příspěvek od p79avt » 22 úno 2014 12:28

obecně servis a přístup k reklamaci je jen a jen o lidech. O ničem jiném to není, jestli to odjede kam chce tak to je snad jedno ne? Jak se tu řeklo, dělat servis
pro přístroj, který se porouchá 1 ze 50, to by musel být dražší, aby se případný koukající technik a taky další náklady s tím spojené, toto platit je zbytečné ne ? od doby OPPO 83 mě jich prošlo rukama kolem 100ks a žádnou reklamaci sem nezažil, a to provádíme i úpravy součástek na
vylepšení kvality zvuku, když vidím jak je uvnitř zpracovaný, tak nevidím důvod řešit otázku servisu jestli to bude trvat 5 nebo 20dní.

Denon a jiné značky jsou hodně komerční, taky toho dělají mnohem více, a tím pádem více reklamací či servisu po záruce, tam je to pak v celku logické že se vyplatí tady
mít servis.

P.

fajfka
Příspěvky: 62
Registrován: 07 bře 2013 13:25
Kontaktovat uživatele:

Re: OPPO

Příspěvek od fajfka » 10 črc 2014 11:37

Zajímalo by mne,jestli pozdější modely OPPO zvukově pokročily proti 83SE. Měl někdo možnost přímého srovnání ? Marketing bude s největší pravděpodobností tvrdit,že ano,ale je to i slyšet?

Renown
Příspěvky: 2326
Registrován: 18 dub 2008 10:22
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: OPPO

Příspěvek od Renown » 12 úno 2018 19:47

Víte, že Oppo končí s audio a video produkty ?
Business s mobily jim jde tak dobře, že se na bezvýznamný segment AV vykašlali. A protože je vlastní BBK electronics, který vlastní i Mediatek, který zase vyrábí čipy pro BR přehrávače, které dodává téměř všem hlavním výrobcům, možná že budeme v brzské době svědky konce BR formátu.

Uživatelský avatar
davidhighend
Příspěvky: 677
Registrován: 17 dub 2008 21:24
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: OPPO

Příspěvek od davidhighend » 12 úno 2018 19:58

Všechno to jde směrem ke streamingu. Ani bych se nedivil

PítrsPraha
Příspěvky: 2179
Registrován: 05 pro 2013 10:13
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: OPPO

Příspěvek od PítrsPraha » 12 úno 2018 20:39

Jeezis, kez by. Sluzba tipu Tidal s obsahem v Blu-ray specifikaci nebo dokonce 4k HDR, no parada. Co vic si prat.

A uz jsou prvni vlastovky typu Amazon Prime Video. *thumbs up*

Miro_CZ
Příspěvky: 109
Registrován: 19 pro 2017 21:22
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: OPPO

Příspěvek od Miro_CZ » 03 dub 2018 11:14


Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti