ebay
Re: ebay
PayPal jsou totální zmrdi, ale tohle by mělo jít reklamovat. Vytvoř dispute a začni to řešit oficiální cestou přes eBay, tento spor vyhraješ.
Re: ebay
Fox:
Jakou službou jsi si to nechal poslat? I když jestli to šlo složené, tak by to asi muselo rupnout vždy.
Jakou službou jsi si to nechal poslat? I když jestli to šlo složené, tak by to asi muselo rupnout vždy.
Re: ebay
Prodejci jsem zaslal několik fotek- nepoškozený obal /balík/
- rozbalený gramofon ještě s neotevřeným víkem, které bylo přilepené páskou k základní
akrýlové desce, ale už byla přes něho vydět demolice grama. A jiná fota.
Prodejce mi navrhl, že mi zajistí poškozené části . Proto jsem gramofon rozbalil, abych mu je podrobně nafotil a přitom jsem zjistil, že každá část je nějak poškozena. Raménko je na dva kusy a je ohnuté, talíř je rozbitý, pružiny z pod šasi jsou poohýbané, akrylová základna,víko a hliníkové šasi je podřené. Fota vraku jsem mu opět poslal se zdělením, že trvám na vrácení peněz. Prozatím se mi neozval.
Balík byl poslán Royal Mail a nás ho doručila Č.pošta. Obal byl nepoškozen, takže pošta by reklamaci stejně neuznala. Když jsem balík rozbalil, též vypadalo všechno v pořádku, bedna byla vystlaná molitanem. Jakmile jsem ale odbalil mirelon, kterým byl přístroj omotaný, myslel jsem, že mě umejou.
Pokud by se prodejce škubal a nechtěl peníze vrátit nazpět, pomůže mi někdo z vás s reklamací na ebay? Tak dobře A.J. neovládám, abych si poradil s úředním jazykem. Většinou si pomáhám překládačem.
Platil jsem to paypal.
- rozbalený gramofon ještě s neotevřeným víkem, které bylo přilepené páskou k základní
akrýlové desce, ale už byla přes něho vydět demolice grama. A jiná fota.
Prodejce mi navrhl, že mi zajistí poškozené části . Proto jsem gramofon rozbalil, abych mu je podrobně nafotil a přitom jsem zjistil, že každá část je nějak poškozena. Raménko je na dva kusy a je ohnuté, talíř je rozbitý, pružiny z pod šasi jsou poohýbané, akrylová základna,víko a hliníkové šasi je podřené. Fota vraku jsem mu opět poslal se zdělením, že trvám na vrácení peněz. Prozatím se mi neozval.
Balík byl poslán Royal Mail a nás ho doručila Č.pošta. Obal byl nepoškozen, takže pošta by reklamaci stejně neuznala. Když jsem balík rozbalil, též vypadalo všechno v pořádku, bedna byla vystlaná molitanem. Jakmile jsem ale odbalil mirelon, kterým byl přístroj omotaný, myslel jsem, že mě umejou.
Pokud by se prodejce škubal a nechtěl peníze vrátit nazpět, pomůže mi někdo z vás s reklamací na ebay? Tak dobře A.J. neovládám, abych si poradil s úředním jazykem. Většinou si pomáhám překládačem.
Platil jsem to paypal.
Re: ebay
Pošli mu podrobný seznam všech poškozených dílů včetně jejich fotek. Nejspíš pak uzná, že vrácení peněz bude nejlepší. Teda pokud je slušnej, což asi není. Pak mu zkus pohrozit, že to budeš řešit přes ebay. Dobrá angličtina je asi potřeba, aby neměl pocit nadřazenosti a velké vzdálenosti, která ho chrání.
Re: ebay
Reklamace, obzvláště složité nebo když se prodejce kroutí, trvají i měsíce a je kolem nich neskutečně moc práce, cizojazyčné korespondence a telefonátů. Já osobně už víc než pět měsíců řeším jednu obzvlášť vypečenou a hovory do Německa a Irska jsem utratil už určitě přes tři tisíce korun. Tato gramofonová vypadá, že tak komplikovaná nebude, neb poškození je zcela zjevné, ale ani tak to nebude za týden vyřízené.
Píšu to proto, abych vysvětlil, že chtít jen tak po někom pomoc není možná úplně realistické. Ten pomáhající člověk se na tom zadrbe jak sviňa. Já si kvůli své reklamaci musel dokonce brát i dovolenou, protože jsem nebyl schopen nic udělat v práci, musel jsem se 100 % času věnovat reklamaci. Pravda, mně šlo (a stále jde) o nějakých padesát tisíc.
Hodně štěstí.
Naštěstí tohle vypadá opravdu dost triviálně.
Píšu to proto, abych vysvětlil, že chtít jen tak po někom pomoc není možná úplně realistické. Ten pomáhající člověk se na tom zadrbe jak sviňa. Já si kvůli své reklamaci musel dokonce brát i dovolenou, protože jsem nebyl schopen nic udělat v práci, musel jsem se 100 % času věnovat reklamaci. Pravda, mně šlo (a stále jde) o nějakých padesát tisíc.
Hodně štěstí.
Naštěstí tohle vypadá opravdu dost triviálně.
Re: ebay
Napsal jsem mu oficiální cestou /přes ebay/, že reklamaci uplatním na ebay. Okamžitě mi odpověděl, že mi pošle celou částku ,ale že musím chvíli počkat. No uvidíme, hlavně nesmím propásnout 30 dení lhůtu.
Moc vám všem děkuji za rady.
Moc vám všem děkuji za rady.
Re: ebay
toho gramofonu je strašná škoda !
Ty peníze dostaněš zpět. Přes Paypal to není problém a navíc Paypal a Ebay (stejně tak Skype) mají stejného majitele. Ochrana kupujících je jejich velmi důležitým a důsledně uplatňovaným pravidlem. Příspívá to k podpoře kupujících. Navíc dnes už nemůže prodávající udělit kupujícímu ani negativní hodnocení.
V okamžiku kdy vyvoláš "dispute" (jak správně radil Machalík) tak Paypal zablokuje na účtu prodávajícího částku, kterou jsi za gramofon zaplatil a ta částka nebude nadále pro prodávajícího disponibilní do vyřešení dispute.
Ale nic už ten gramofon nespraví


Ty peníze dostaněš zpět. Přes Paypal to není problém a navíc Paypal a Ebay (stejně tak Skype) mají stejného majitele. Ochrana kupujících je jejich velmi důležitým a důsledně uplatňovaným pravidlem. Příspívá to k podpoře kupujících. Navíc dnes už nemůže prodávající udělit kupujícímu ani negativní hodnocení.
V okamžiku kdy vyvoláš "dispute" (jak správně radil Machalík) tak Paypal zablokuje na účtu prodávajícího částku, kterou jsi za gramofon zaplatil a ta částka nebude nadále pro prodávajícího disponibilní do vyřešení dispute.
Ale nic už ten gramofon nespraví

Re: ebay
Nutno dodat, že PayPal chrání kupující pouze v jednoznačných a jednoduchých sporech, které by při troše nadsázky dokázal rozhodnout i stroj; jakmile se dostanete do vážnějších problémů, tak veškerá podpora PayPalu je tatam a jste v tom opět sami. Jsou to docela solidní kurvy.
Re: ebay
Renown pise
V okamžiku kdy vyvoláš "dispute" (jak správně radil Machalík) tak Paypal zablokuje na účtu prodávajícího částku, kterou jsi za gramofon zaplatil a ta částka nebude nadále pro prodávajícího disponibilní do vyřešení dispute.
neni to az tak jednoznacne jak pisete
Ja mel spor na prodavajiciho s Kanady dva mesice a s PAY PAL mi prisla sprava ,ze bohuzel
prodavajici xxxx nema tolik penez,takze mu nemuzou takovou castku stahnout,takze jak potom v takove situaci postupuji tedy nevim
U mne to bohudik spackala dopravni sluzba ,takze nakonec vse Ok
V okamžiku kdy vyvoláš "dispute" (jak správně radil Machalík) tak Paypal zablokuje na účtu prodávajícího částku, kterou jsi za gramofon zaplatil a ta částka nebude nadále pro prodávajícího disponibilní do vyřešení dispute.
neni to az tak jednoznacne jak pisete
Ja mel spor na prodavajiciho s Kanady dva mesice a s PAY PAL mi prisla sprava ,ze bohuzel
prodavajici xxxx nema tolik penez,takze mu nemuzou takovou castku stahnout,takze jak potom v takove situaci postupuji tedy nevim
U mne to bohudik spackala dopravni sluzba ,takze nakonec vse Ok
Re: ebay
Gramofon jsem vyreklamoval. Peníze jsem se ztrátou dostal zpět. Musel jsem vše poslat zpět do Anglie a něco přes tisíc Kč si strhl Paypal. Hlavně, že to dobře dopadlo. Poučení pro mě a pro ostatní ? Nekupovat nic, co nemá originál obal, platit pouze přes Paypal a komunikovat jenom přes ebay, aby bylo vše zaprotokolováno.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 228 hostů