Zaujimavy prispevok, akurat mi nie je celkmo jasne na co reagujes. Asi sme sa celkom nepochopili. Hovorim o pouziti rozumu a skusenosti pri vybere to je vsetko. Tak aby si si vybral repro co ta bavi.NA píše: ↑23 úno 2023 23:41„Len to uz treba mat nejake skusenosti a nemysliet, ze ked tam dobre hra Nils Lofgren a Patricia Barber, ze to su dobre bedne. „
Takže je důležité si vybrat dobré bedny (podle nějakých chytristik) a není důležité aby se mi na nich líbil zvuk oblíbené muziky. Musí to mít podle nějakých dogmat správné parametry a chování, a že mě na těch bednách nebaví poslouchat se vyřeší tím, že se přesvědčím, že takhle je to ale to ono, protože je to podle něčích názorů takto správně, protože měření a parametry jsou to nejdůležitější a nejvíce vypovídající.
Tak za mě takto tedy nee. To je jako bych měl jezdit ve formuli 1 protože je nejrychlejší a nejlépe sedí v zatáčkách.
Ale mě se v motokáře dobře nejezdí, upřednostnil bych A6, M5 nebo něco podobného.
A o dolezitosti kritickeho testovacieho pocuvania, ktore nema nic spolocne s uzivanim si hudby, lebo sleduje uplne iny ciel. Sam to dobre vies - tiez si rozdaval napalene "referencne" CD. Za 10 minut pocuvania Stravinskeho alebo Mahlera na referencnej hlasitosti sa o zostave dozviem viac ako za rok pocuvania "KIIIIIIIIIIITDOUUUNNGOOOOOOOOUUUUUUUU" [ale proti Lofgrenovi nic nemam] Alebo teda sa da ist do hifistudia vypocut si tam Patriciu Barber a potom do konca zivota menit kable, lebo to doma hra blbo.
DObre je napriklad toto si zo sebou doniest, ked uz teda ide clovek do toho studia:
https://mangeraudio.com/en/systems/prod ... ssories-en -