Jak poznám první press?
Re: Jak poznám první press?
prosím tě Yiakubou - zda je HiRes slyšet a zda je lepší bylo již DÁVNO zodpovězeno:
https://www.hifi-voice.com/teorie-a-pra ... luchace-ii
"Nicméně mým favoritem je Hi-Res PCM modulace, dnes reprezentovaná formátem DVDA. A čekám, kdy napadne nějakou velkou vydavatelskou společnost, že si řekne: „A dost! Už dost CD!“. Nové tituly stejně nahráváme v rozlišení 192/24 nebo lepším, budeme to dále vydávat jen na BD-Audio (nebo jen DTS-HD, nebo jen DVD-A a základní stream 44.1/16 necháme ke stažení a ochutnávce na webu."
https://www.hifi-voice.com/teorie-a-pra ... luchace-ii
"Nicméně mým favoritem je Hi-Res PCM modulace, dnes reprezentovaná formátem DVDA. A čekám, kdy napadne nějakou velkou vydavatelskou společnost, že si řekne: „A dost! Už dost CD!“. Nové tituly stejně nahráváme v rozlišení 192/24 nebo lepším, budeme to dále vydávat jen na BD-Audio (nebo jen DTS-HD, nebo jen DVD-A a základní stream 44.1/16 necháme ke stažení a ochutnávce na webu."
Re: Jak poznám první press?
dovzdělej se:
https://www.hifi-voice.com/teorie-a-pra ... luchace-ii
"Nicméně mým favoritem je Hi-Res PCM modulace, dnes reprezentovaná formátem DVDA. A čekám, kdy napadne nějakou velkou vydavatelskou společnost, že si řekne: „A dost! Už dost CD!“. Nové tituly stejně nahráváme v rozlišení 192/24 nebo lepším, budeme to dále vydávat jen na BD-Audio (nebo jen DTS-HD, nebo jen DVD-A) a základní stream 44.1/16 necháme ke stažení a ochutnávce na webu."
Re: Jak poznám první press?
Ty pouzivas usi a mozek Daniela Breziny? Nebo co to ma byt? Navic v tom clanku zadny slepy test neni, porovnava hrusky s jabkama a jde o klasickou Brezinovu dojmologii. Udelej si ten ABX test ve Foobaru a garantuju ti, ze mezi PCM 44.1KHz a 192KHz nepoznas rozdil.
Re: Jak poznám první press?
Vesmír a lidská hloupost jsou nekonečné.
Re: Jak poznám první press?
Cernan,
tak to už je na návštěvu u odborníka, neodkládej to - bude se to zhoršovat.
tak to už je na návštěvu u odborníka, neodkládej to - bude se to zhoršovat.
Re: Jak poznám první press?
Cernan, bavič roku.




Re: Jak poznám první press?
Když tu teda milej zlatej mcm tak úpěnlivě prosíš aby tě někdo dovzdělal, tak tedy dobrá, ještě to s tebou zkusím a dovzdělám tě. Je mi jasný, že je to jako bych házel perly "divokým prasátkům," ty se stejně realitě čelem nepostavíš a dál budeš strkat hlavu do písku abys mohl dál žít v tom svým pohodlným bludu, ale tak naděje umírá poslední, víš co.mcm píše: ↑28 srp 2024 17:13dovzdělej se:
https://www.hifi-voice.com/teorie-a-pra ... luchace-ii
"Nicméně mým favoritem je Hi-Res PCM modulace, dnes reprezentovaná formátem DVDA. A čekám, kdy napadne nějakou velkou vydavatelskou společnost, že si řekne: „A dost! Už dost CD!“. Nové tituly stejně nahráváme v rozlišení 192/24 nebo lepším, budeme to dále vydávat jen na BD-Audio (nebo jen DTS-HD, nebo jen DVD-A) a základní stream 44.1/16 necháme ke stažení a ochutnávce na webu."
Ono je to jednoduchý jak facka šprtovi, tady máš ukázku jakej je rozdíl mezi CD rozlišením a Hi-Resem 24/192, když je oboje udělaný ze stejnýho masteru a rozdílný je jen a pouze rozlišení. To je to tvoje FullHD vs 4K, neboli to co si ty pleteš se zvukovou kvalitou a tím co je pro ní podstatný:
https://www.filemail.com/d/pkkzmghlvatklid
Rozdíl v podstatě nula nula nic, většina lidí ho neslyší. A pro tvou informaci, tohle jsou oboje studiově vytvořený rozlišení, žádný samodomo převedeniny, takhle je to vydaný v CD rozlišení a v Hi-Res přímo vydavatelstvím. Navíc Norským vydavatelstvím 2L, takže top kvalita, jak zvuku, tak provedení.
A tady je ukázka dvou rozdílných (re)masterů, dvou rozdílných vydání jednoho a toho samýho alba ("Hi-Res" z roku 2013 a CD z roku 1987), neboli to je ukázka toho co je pro zvukovou kvalitu skutečně podstatný a naprosto zásadní, ukázka toho jak obrovský rozdíly dokáže udělat (re)mastering, jak dokáže nahrávku zmrvit i přesto, že je ve vysokým rozlišení a naopak toho o kolik může být ta nahrávka lepší i přesto, že je "jen" na tom "obyčejným" CD.
https://www.filemail.com/d/mwjpzndhneflrur
Rozdíl brutální (ve prospěch CD), slyšitelnej okamžitě během několika prvních tónů, to slyší každej kdo není silně nahluchlej. To je totiž to, vůbec nezáleží na rozlišení (to je naprosto nepodstatný), ale na kvalitě (re)masteringu.
A když si tak rád čteš, tak si počti tady:
http://www.audiodrom.net/cs/jak-to-vidi ... a-do-pekel
Tak. Teď už máš i ty jasno v tom co je pro zvuk nepodstatný (rozlišení) a co je nopak naprosto zásadní (mastering/remastering). Že ti to ale trvalo............. Ale tak lepší pozdě než nikdy, že jo?
A nemáš zač.
Cernan píše: ↑28 srp 2024 15:42Vidím, že sa okolo LUKa zgrupili odborníci na kvalitný zvuk. Ja ti poviem trpko prečo sa neujal formát 192/24 a vyšší u vydavateľstiev. Už im okolo roku 1975 začala vadiť prílišne dobrá kvalita zvuku z vinylov a potrebovali to niečím zhoršiť. Vykúpenim pre vydavateľov bol formát CD, ktorý posunul latku kvality zvuku dole. Dôvodom ale neskôr prišiel problém z kopírovaním 1:1. To posunulo predaje albumov do mizerných čísiel. Preto sa aj dnes tento horší CD formát ešte viac przní ako voľakedy. Dôvodom je zase kopírovanie CD aj napriek rôznym ochranám ktoré zavádzali. Zatiaľ každá ochrana CD bola prekonaná. Priekopníkom v tomto je AnyDVD. Odstráni ochranu z každého CD, DVD a najnovšie aj BluRay. Preto si vydavateľstvá rozmysleli vydávať tituly v digitálnej kvalite približujúcej sa záznamom na vinyloch v kvalitných štúdiách cca. 1975-1985.



Re: Jak poznám první press?
Potom tu dávaš Remaster ZZTop. 99% hudby na internete označované ako Hi-Res 192khz/24bit je v skutočnosti pretransformované z CD a v horšom prípade z MP3. Čo si chcel týmto porovnaním povedať. Len to že nemáš kvalitné Hi-Res nahrávky. Takýchto súborov 192kHz/24bit ti za deň vyrobím z CD mraky.
A tým tretím príspevkom od neznámeho autora " Cesta do pekel " si tvoj audiofilský svet iba zaklincoval.
Prosím Ťa ty už nepíš radšej nič o kvalitnom zvuku, lebo si úplne mimo.
My ostatní si radšej ideme pustiť kvalitný zvuk z vynilových platní západných vydavateľstiev ( Anglické, Nemecké, Holandské, Americké, Japonské ) z rokov kedy to robili najkvalitnejšie čiže zhruba 1975-1985 (záleží samozrejme od vydavateľstiev niekedy tie roky možno posunúť aj dozadu a pri niektorých aj dopredu).
Re: Jak poznám první press?
Mě je zas líto (kecám, není), že neumíš přijmout realitu a prostou pravdu a fakta označuješ za lež.Cernan píše: Je mi ľúto, že tu Liamee šíri klamstvá o akože najkvalitnejšom zvuku 50 ročného digitálneho formátu CD zo vzorkovaním 44100 za sekundu pri 16bit.
Zaprvé jsem hošku nikdy nikde neřekl, že CD formát je nejkvalitnější zvuk. Už jen tím jsi sám sebe usvědčil ze lži, překrucování a podsouvání. Zadruhé, CD formát nevzniknul před 50 lety, ale vyvíjeli ho na přelomu a 70. a 80. let a první audio CD vyšlo v roce 1982, takže to je 42 let. Dovzdělej se když chceš o něčem diskutovat. A zatřetí, šermuješ tu stářím CD formátu, ale sám jako ten nejlepší a jedinej formát tlačíš formát ještě o 34 let starší (starej 76 let. Když budeme brát v potaz LP využívající systém, kterej přišel v roce 1958 a o kterým ty nemáš ani tušení, tak by to bylo 66 let) plnej šumu praskotu a kterej má oproti digitálu jen asi tak půl tuny dalších nevýhod a negativ. To nevymyslíš, fakt.


Ty máš jen ty free verze? Chudáčku, Já mám koupený celý album (a amám dokonce i SACD), nepotřebuju stahovat free ukázky. Ale ať tak nebo tak, s tím co jsem tím ukázal tohle nesouvisí vůbec nijak, jen blábolíš pitomosti.Cernan píše: Po prvé tu dal ako príklad, kde porovnával 192000 vzorkový formát a 44100. Tieto free skladby z vydavatelstva 2L máme asi všetci.
Cernane ty si neumíš přečíst co jsem napsal? Čo si slepý.Cernan píše: Liamee Ty tam nepočuješ rozdiel? Čo si hluchý?
Tak tedy pro ty hůře chápající holt vysvětlím polopaticky: "v podstatě nula nula nic" znamená, že ač tam rozdíl je, je jen malej. Jasno? Fajn. Konečně.
No jistěěěěě. Topová nahrávka, ale Cernanovi nevoní.Cernan píše: Rozdiel tam samozrejme je i keď je pravdou, že práve túto ukážku by som nedal určite ako referenčnú.



Tak pro ty pomaleji chápající holt opět vysvětlím o co jde: Je to ukázka, takovýchhle ukázek ti sem můžu pleskout desítky a stovky a výsledek bude vždy stejnej, neboli že rozdíl mezi CD rozlišením a 24/192 je nepodstatnej a jen malej, když je stejnej master. O to jde, to takovýhle ukázky prokazujou. That's all milej zlatej.
Fuj. Jsi normální? Ty posloucháš ten debilní digitál? Nejeblo ti? Dyť to je odpad.Cernan píše: Ja mám od nich referenčnú nahrávku Magnificat 192kHz/24bit.


A čo si chcel týmto zcestným blábolením povedať? Jen to, že jsi vůbec nepochopil o co jde, ale přesto reaguješ.Cernan píše: Potom tu dávaš Remaster ZZTop. 99% hudby na internete označované ako Hi-Res 192khz/24bit je v skutočnosti pretransformované z CD a v horšom prípade z MP3. Čo si chcel týmto porovnaním povedať. Len to že nemáš kvalitné Hi-Res nahrávky. Takýchto súborov 192kHz/24bit ti za deň vyrobím z CD mraky.
Tak tedy holt opět vysvětlím polopaticky abys to i ty konečně pochopil. Ukazuju tím mcm to čemu nerozumí a o čem má jen nesmyslný představy (bohužel ty máš o tejhle problematice ještě zase úplně jinak pomýlený a zkreslený představy a doměnky než mcm, takže vlastně není divu, že jsi nepochopil co jsem tím chtěl říct). Jednoduše řečeno (nedělej si iluze, vím, že i když ti to řeknu takhle jednoduše, tak ty to stejně nepochopíš) je to ukázka toho, že nezáleží na rozlišení, ale masteringu/remasteringu.
A pro tvou informaci..... ne, tenhle "Hi-Res" remaster alba Tejas od ZZ Top z roku 2013 není dělanej z CD (a už vůbec ne z MP3), ale z původních analogovejch master pásků nahranejch v roce 1976. To je šok, co?

Jen prostá pravda a realita hochu, nic víc. Ať se ti to nelíbí sebevíc, ať stím nesouhlasíš a představuješ si to jinak jak chceš, takhle to prostě je, s tím nic nenaděláš ať budeš sebevíc prskat a klidně i lhát, překrucovat a plácat další sebevětší nesmysly a bláboly. Neboj, Já vím, že realitu, pravdu, skutečnost a prostý fakta ty nepřijmeš a nepochopíš, nedělám si iluze.Cernan píše: A tým tretím príspevkom od neznámeho autora " Cesta do pekel " si tvoj audiofilský svet iba zaklincoval.
Já hochu říkám jen pravdu a fakta, to ti si tu mimo. To ty (a mcm taky) tu plácáš kraviny jen samý bludy, kraviny, hovadiny, nesmysly atd. Pros si jak chceš, ale Já pravdu a fakta říkat nepřestanu. Že halucinuješ a fakta a pravdu nehceš přijmout a nesmyslně o nich říkáš, že je to mimo, je jen tvůj problém. Říkal jsem ti abys vyhledal odbronou pomoc, že tohle už sám nezvládneš.Cernan píše: Prosím Ťa ty už nepíš radšej nič o kvalitnom zvuku, lebo si úplne mimo.
A my ostatní, kdo tomu na rozdíl od tebe a tobě podobným skutečně rozumíme, si půjdeme pustit kvalitní zvuk z CD, SACD, LP, DVD-A, Blu-ray, Hi-Res atd., protože my na rozdíl od tebe víme, že mnohem víc záleží na kvalitě masteringu/remasteringu než na druhu nosiče či formátu.Cernan píše: My ostatní si radšej ideme pustiť kvalitný zvuk z vynilových platní západných vydavateľstiev ( Anglické, Nemecké, Holandské, Americké, Japonské ) z rokov kedy to robili najkvalitnejšie čiže zhruba 1975-1985 (záleží samozrejme od vydavateľstiev niekedy tie roky možno posunúť aj dozadu a pri niektorých aj dopredu).
Re: Jak poznám první press?
Promiň Cernane, ale Liamee má pravdu. Jediné, co se dá slyšet a pravděpodobně slyšíte, je jiný mastering/levely hlasitosti.
Nebo si snad myslíš, že rekonstrukce signálu, kdy máš rekonstrukční bod každých 0,0000267 sekund je nedostatečný a slyšíš rozdíl?
A 16bit nebo 24bit+ je pro poslech naprosto irelevantní
Jinak tohle už jsem někde psal post155362.html#p155362
A je to tu trochu mimo téma, bych řekl
Nebo si snad myslíš, že rekonstrukce signálu, kdy máš rekonstrukční bod každých 0,0000267 sekund je nedostatečný a slyšíš rozdíl?

A 16bit nebo 24bit+ je pro poslech naprosto irelevantní
Jinak tohle už jsem někde psal post155362.html#p155362
A je to tu trochu mimo téma, bych řekl

Re: Jak poznám první press?
Hi-Res formáty byly vítaným způsobem, jak dostat z lidí další prachy. Vydavatelé se vytahovali, jak se zvuk na nich zlepší, spousta natěšených fandů dobrého zvuku jim to věřila. A taky se zlepšil, protože zpočátku se na Hi-res formátech dopouštěli daleko menšího mrvení zvuku dynamickou kompresí. Nadšení posluchači tak nabyli dojmu, že je to přínos formátu, přitom se jednalo čistě o technický podvod. Na CD bylo DR6 na Hi-Res tentýž titul DR12 a přímé srovnání předvedlo daleko plastičtější zvuk. Velice rychle se však na nových formátech začalo mrvit úplně stejně jako na CD, ale mýtus o velkém přínosu kvality přetrvává. Pravdou je, že když mám CD a Hi-Res ze stejně provedeného masteru (vyjma rozlišení) tak zaznamenatelný zvukový rozdíl je pranepatrný a více zobrazuje odlišnosti mezi přehrávači než mezi médii.
Dobře udělaný a patřičným způsobem přehraný CD formát k dosažení špičkového zvuku bohatě stačí, HI-Res není třeba, funguje hlavně jako šidítko.
Dobře udělaný a patřičným způsobem přehraný CD formát k dosažení špičkového zvuku bohatě stačí, HI-Res není třeba, funguje hlavně jako šidítko.
Re: Jak poznám první press?
ale prd ve skutečnosti není žádný důvod poslouchat v zastaralém CD formátu pokud se ve studiu nahrává v HiRes - není žádný rozumný důvod proč mrvit nahrávku pořízenou v HiRes kriplením do CD formátu vymyšleného v roce 1979 když si ji mohu rovnou poslechnout v HiRes.
Re: Jak poznám první press?


Re: Jak poznám první press?
to mcm
Přesně,kupuju třeba nahrávky od vydavatelství editionrecords.com v originálním formátu,v kterém je pořídilo,tj. WAV 24/96.
Co s tím potom udělám,jestli to nechám nebo komprimuju do flacu,je moje věc
....a proč z toho dělat zbytečně CD formát
Přesně,kupuju třeba nahrávky od vydavatelství editionrecords.com v originálním formátu,v kterém je pořídilo,tj. WAV 24/96.
Co s tím potom udělám,jestli to nechám nebo komprimuju do flacu,je moje věc

....a proč z toho dělat zbytečně CD formát
Re: Jak poznám první press?
Takže sis ty ukázky neposlech, jak taky jinak, strach z toho, že by ti to zbořilo iluze je příliš velkej, Já vím.
Žádný ale prd hochu, závíráš oči před realitou. Že prej "není žádný důvod poslouchat v zastaralém CD formátu pokud se ve studiu nahrává v HiRes?" V tom případě to uděláme jednoduše milej zlatej, dáš nám sem odkaz/y na obchod/y, kde se dají všechna (opakuju VŠECHNA) alba koupit v Hi-Res ve stejných masterech a zvukově kvalitnějších vydáních/verzích než na CD. Prosím, máš možnost. Čekáme.
To jsem zvědavej jaký bláboly a výmluvy z tebe teď zase vypadnou.



A mimochodem, vím že to nevíš, ale vývoj toho tvýho zbožňovanýho Hi-Resu začal už ve druhej polovině 80. let. Tedy jen několik málo let po příchodu CD (1982) na trh.
A je mi jasný, že tohle v žádným případě nepřijmeš a nebudeš to chtít slyšet, ale Hi-Res přišel na trh v roce 1996, tedy už v době jedoucí Loudness War a díky tomu je naprostá většina mainstreamovejch nahrávek a vydání alb, který v tom Hi-Resu kdy vyšly, zvukově zprasená.
A co teprve kdyby ti došlo, že formát (byť to má třeba stejný rozlišení) ve kterým se zvuk nahrává a zaznamenává ve studiích není to samý jako fromáty a kodeky ve kterejch se to pak vydává a prodává lidem, do těch se to musí teprve převést.
To jsou šoky, co?

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host